پاوربانک بی سیم مغناطیسی Stuffcool 5000 میلی آمپر ساعتی برای دستگاه های اپل راه اندازی شد: جزئیات

با پشتیبانی از استاندارد شارژ بی سیم Qi، Stuffcool PB9063W را می توان با طیف گسترده ای از محصولات پشتیبانی شده، از جمله گوشی های هوشمند و هدفون های برندهای مختلف استفاده کرد. با این حال، مورد استفاده اولیه در اطراف محصولات اپل طراحی شده است که می‌تواند از مکانیزم قفل مغناطیسی که با استاندارد MagSafe اپل سازگار است، استفاده کند.

بنابراین، پاوربانک را می‌توان به مدل‌های سازگار آیفون متصل کرد و هنگام استفاده، در حین شارژ کردن دستگاه در جای خود باقی بماند. همچنین دارای پایه‌ای است که به PB9063W اجازه می‌دهد برای سهولت در هنگام شارژ شدن دستگاه، به‌صورت عمودی نصب شود. همچنین یک پورت USB Type-C برای ورودی و خروجی و همچنین یک پورت لایتنینگ برای ورودی با شارژ 20 واتی USB PD از طریق درگاه Type-C پشتیبانی می‌شود.

قفل مغناطیسی با مدل‌های منتخب آیفون و ایرپاد از جمله AirPods Pro جدید (نسل دوم) کار می‌کند، در حالی که ماژول شارژ اختصاصی اپل واچ را می‌توان برای شارژ همزمان اپل واچ یا ایرپادهای سازگار، در حالی که آیفون در حال شارژ است، استفاده کرد.

پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی Stuffcool PB9063W تازه راه اندازی شده با قیمت روپیه است. 3999 در هند، و برای خرید از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت و همچنین در آمازون در دسترس است. با این قیمت، Stuffcool PB9063W به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از بسته باتری MagSafe خود اپل است و به طور مستقیم با گزینه های این بخش از برندهایی مانند Ambrane و Anker رقابت می کند.

پاوربانک بی سیم مغناطیسی Stuffcool PB9063W با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت در هند با قیمت روپیه عرضه شد. 3999. پاوربانک جدید برای استفاده در محصولات اپل با پشتیبانی از استانداردهای MagSafe مغناطیسی و اپل واچ این شرکت، از جمله بسیاری از مدل‌های آیفون، ایرپاد و ساعت، به لطف ماژول شارژ اپل واچ داخلی، طراحی شده است. سایر محصولاتی که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند نیز می توانند از پاوربانک Stuffcool PB9063W بهره مند شوند که از استاندارد محبوب شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند و گزینه هایی برای شارژ سیمی نیز وجود دارد.

قیمت پاوربانک Stuffcool PB9063W در هند، در دسترس بودن

مشخصات پاوربانک Stuffcool PB9063، ویژگی ها

ظرفیت نامی پاوربانک PB9063W 5000 میلی آمپر ساعت است و Stuffcool ادعا می کند که می تواند آیفون 14 پرو (بازبینی) اپل را تا 80 درصد در هنگام استفاده از شارژ بی سیم و تا 100 درصد با شارژ سیمی شارژ کند. شارژ بی‌سیم تا 15 وات برای دستگاه‌های آیفون اپل پشتیبانی می‌شود، در حالی که ماژول شارژ اپل واچ حداکثر خروجی 2 وات دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع