سرف، نایب رئیس گوگل که یک ربات چت هوش مصنوعی به نام Bard در حال توسعه دارد، اظهار داشت: رباتها هنوز هم اشتباهات زیادی انجام میدهند.
گرگ استرلینگ، یکی از بنیانگذاران Near Media، یک وب سایت خبری، تفسیری و تحلیلی، خاطرنشان کرد: نادرستی و اطلاعات نادرست، سوگیری و نتایج توهین آمیز همه خطرات بالقوه ای هستند که مشاغل هنگام استفاده از هوش مصنوعی با آن مواجه هستند.
ونا به TechNewsWorld گفت: «حداقل، هر شرکتی که هوش مصنوعی را در راه انجام تجارت خود گنجانده است، باید پیامدهای آن را درک کند.
او به سرمایه گذاران توصیه کرد که از یک فناوری حمایت نکنند زیرا به نظر جالب می رسد یا “سر و صدا” ایجاد می کند.
او گفت: «همین اتفاق در مورد هوش مصنوعی نیز خواهد افتاد. “آیا هوش مصنوعی در یک مدل کسب و کار که با کاربران یا تبلیغ کنندگان همسو باشد به کار می رود؟”
استرلینگ افزود: “مسابقه ادامه دارد و بازگشتی وجود ندارد.”
به نظر می رسد درخواست های سرف برای احتیاط با هدف کاهش سرعت ورود محصولات هوش مصنوعی به بازار باشد، اما این بعید به نظر می رسد.
با این حال، او اضافه کرد که این اپراتورهای سیستمهای هوش مصنوعی هستند که مهمترین تصمیمها را در مورد نحوه تأثیر سیستمهای هوش مصنوعی بر جامعه خواهند گرفت.
استرلینگ به TechNewsWorld گفت: «خطرات به موارد استفاده بستگی دارد. آژانسهای دیجیتالی که بیش از حد به ChatGPT یا سایر ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا یا تکمیل کار برای مشتریان تکیه میکنند، میتوانند نتایجی را تولید کنند که بهینه نیست یا به نوعی برای مشتری مضر است.»
تبلیغات