پروفسور وارتون استدلال می کند که هوش مصنوعی را از سایه ها رها کنید

او کارمندی را مثال زد که از هوش مصنوعی برای نوشتن گزارشی گسترده در مورد موضوعی استفاده می کند که هیچ تخصص عمیقی برای آن ندارند. او به TechNewsWorld گفت: «این سازمان ممکن است آنها را به عنوان یک متخصص ببیند، اما در واقع، آنها فقط از یک هوش مصنوعی برای نوشتن یک گزارش استفاده کردند.

تبلیغات

Enlighten - هوش مصنوعی مورد اعتماد برای تجارت

اندرل افزود: «بخش رازداری آنقدر مخرب نیست که هم برای مدیر و هم برای کارمند مشکل‌ساز است، به‌ویژه اگر شرکت هنوز سیاستی در مورد استفاده و افشای هوش مصنوعی تعیین نکرده باشد».

مولیک معتقد است که این امر مستلزم تغییر اساسی در نحوه عملکرد سازمان ها است. این تغییرات شامل تطبیق هر چه بیشتر سازمان در دستور کار هوش مصنوعی، کاهش ترس های مرتبط با استفاده از هوش مصنوعی، و ایجاد انگیزه برای کاربران هوش مصنوعی است تا به جلو آمده و دیگران را تشویق به استفاده از هوش مصنوعی کنند.

Mollick افزود: شرکت ها همچنین باید به سرعت در مورد برخی از سوالات اساسی عمل کنند. با دستاوردهای بهره وری که ممکن است به دست آورید چه می کنید؟ چگونه کار را سازماندهی مجدد می کنید و فرآیندهایی را که توسط هوش مصنوعی توخالی یا بی فایده شده اند را از بین می برید؟ چگونه کارهایی را که ممکن است شامل خطرات توهم مبتنی بر هوش مصنوعی و نگرانی های احتمالی IP باشد را مدیریت و کنترل می کنید؟

اخلال در کسب و کار

وی افزود: این یک ابزار قدرتمند است. “به خطر شما آن را نادیده بگیرید.”