پس از اینکه ایلان ماسک پلتفرم را به X تغییر نام داد، TikTok پست های فقط متنی را برای رقیب توییتر اعلام کرد.

شرکت چینی گفت که قالب جدید “مرزهای تولید محتوا برای همه در TikTok” را گسترش می دهد و از “خلاقیت” که در نظرات و زیرنویس ها مشاهده می شود، بهره می برد.

علاوه بر Threads، پلتفرم‌های کوچک‌تری مانند Mastodon، Bluesky و Substack Notes به‌عنوان رقبای بالقوه توییتر ظاهر شده‌اند، اما هیچ‌کدام تا کنون علیرغم مشکلاتش، آن را از قدرت خلع نکرده‌اند.

ماسک هفته گذشته گفت توییتر تقریباً نیمی از درآمد تبلیغاتی خود را از دست داده است و فرصتی را برای رقبای خود باقی گذاشته است.

پست‌های متنی در TikTok بسیار شبیه به پیشنهادات مشابه در اینستاگرام است، که اوایل این ماه همچنین چالشی را برای توییتر – که مالک آن ایلان ماسک به X تغییر نام داد – به نام Threads راه‌اندازی کرد.


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

TikTok، پلتفرم اجتماعی که به خاطر محتوای ویدیویی اعتیادآورش معروف است، روز دوشنبه اعلام کرد که پست‌های متنی ارائه می‌کند و به جدیدترین غول فناوری تبدیل می‌شود که جایگزینی برای توییتر درگیر ارائه می‌دهد.

به گفته سایت تخصصی Business of Apps، TikTok مانند Threads متعلق به متا از اندازه آن سود می برد، با حدود 1.4 میلیارد کاربر فعال ماهانه.

اما برخلاف شرکت مادر فیس‌بوک، این شرکت ترجیح داده است که ویژگی جدید فقط متنی خود را به برنامه خود ادغام کند تا اینکه یک محصول جداگانه را عرضه کند، همانطور که متا با Threads انجام داد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

نسخه TikTok بصری تر از پست توییتر یا Threads باقی می ماند و کاربران می توانند پس زمینه رنگی، موسیقی و استیکرها را به پست اضافه کنند.