پس از کنیا، Near Foundation برای راه اندازی Web3 Hub در هند

GameFi و DeFi دو منطقه متمرکز برای هاب در هند هستند.

بازی برای کسب درآمد، «gameFi» به مالی‌سازی بازی‌های ویدیویی اشاره دارد – که به‌عنوان یک بخش، طبق گزارش‌ها، تا فوریه 2022 ارزش بازار 55.38 میلیارد دلار (تقریباً 4،38،500 کرور) را لمس کرد.

درست در اوایل این ماه، بنیاد Near یک مرکز منطقه ای در کنیا راه اندازی کرد تا پروژه های Web3 را در سراسر این قاره تسریع بخشد. این پلتفرم به دنبال پرورش و آموزش افراد مستعد در کشور است.

در واقع، خود این هفته، این پلتفرم با Caerus Ventures برای راه‌اندازی صندوقی به مبلغ 100 میلیون دلار (تقریباً 700 کرور) به منظور حمایت از پروژه‌های امیدوارکننده در فضای Web3 شریک شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در سال اول، مرکز Near India قصد دارد 15 تا 20 پروژه با کیفیت بالا را در اکوسیستم خود اجرا کند.

هند در حال حاضر منتظر قوانین دقیق رمزنگاری است تا از این بخش در برابر حفره ها و کلاهبرداری ها محافظت کند. در حالی که تجارت، مبادله و نگهداری دارایی های مجازی مشمول مالیات و مجاز به فعالیت در کشور است، هند هنوز موارد استفاده آتی از این دارایی های دیجیتال را که می تواند مجاز باشد، روشن نکرده است.

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که از پیشرفت‌های غنی و هیجان‌انگیزی که در هند شکل می‌گیرند حمایت می‌کنیم – و با مرکز جدید ما، فرصتی باورنکردنی برای توسعه‌دهندگان و سازندگان وجود خواهد داشت تا گرد هم آیند تا استعدادهای خود را بیاموزند، آموزش دهند و استعداد خود را بیشتر کنند و بر روی بلاک چین ما بسازند. . ماریکه فلامنت، مدیر عامل بنیاد نزدیک، گفت: این مرکز به ما این فرصت را می دهد که استعدادهای محلی را پرورش دهیم که در آینده نزدیک فرصت های جهانی خواهند داشت – و ما مشتاقانه منتظر دیدن برنامه ها و ابتکارات شگفت انگیزی هستیم که از این اکوسیستم بیرون خواهد آمد. .

آیوش گوپتا و یاش کانچان، رهبران سابق استراتژی هند برای آزمایشگاه‌های Terraform، مسئولیت رهبری مرکز هند نزدیک در شهر بنگالورو را بر عهده دارند.

Near Foundation به دنبال ایفای نقش خود در ارتقای پروژه های امیدوارکننده Web3 در هند است. سازمان غیرانتفاعی مستقر در سوئیس که بر پروتکل نزدیک اداره می‌شود، راه‌اندازی یک مرکز منطقه‌ای در هند را اعلام کرد که به یافتن و حمایت از استعدادها در فناوری بلاک چین اختصاص دارد، که ستون فقرات بخش Web3 را تشکیل می‌دهد. با این کار، بنیاد Near، هند را به عنوان کشوری با بزرگترین جوامع استارت‌آپ و کارآفرین در جهان که برخی از «استعدادترین توسعه‌دهندگان و سازندگان Web3» را نیز در خود جای داده است، به رسمیت شناخته است.

در همین حال، DeFi یا امور مالی غیرمتمرکز به خودی خود به عنوان بخشی از فین‌تک در حال ظهور است که به دارایی‌های مجازی مانند ارزهای دیجیتال متکی است و به بانک‌های مرکزی و واسطه‌های متمرکز متکی نیست. طبق CoinMarketCap، ارزش بازار ارز دیجیتال DeFi در حال حاضر 45.83 میلیارد دلار (تقریباً 363000 کرور) است.

مرکز هند Near Foundation کارآفرینانی را که قصد دارند مشکلات عمومی خاصی را از طریق عناصر Web3 مانند متاورس، NFT و ارزهای دیجیتال حل کنند، شناسایی و پشتیبانی می کند.