پوسترهای سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 پیش از بسته بندی گلکسی لو رفت. گوشی های جدید باریک تر و سبک تر

ما استانداردهای ارگونومی گوشی‌های هوشمند تاشو را افزایش داده‌ایم. یک تفاوت از [a] میلی متر در ضخامت یک دستگاه ممکن است تغییر بزرگی به نظر نرسد، اما هر گرم و میلی متر در یک دستگاه تاشو نیاز به یک پیشرفت مهندسی دارد. کاردستی با اشتیاق می طلبد. وقتی خوب انجام شود، سود برای کاربران بسیار زیاد است. به همین دلیل است که ما نوآوری کرده ایم تا جدیدترین دستگاه های تاشو خود را باریک تر و سبک تر از نسل های قبلی خود کنیم. Roh در این پست بیان می کند.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 اواخر این ماه در اولین رویداد گلکسی آنپکد شرکت فناوری کره جنوبی در کره جنوبی معرفی شوند و هر دو گوشی هوشمند در چند ماه گذشته چندین بار در رندرها و تصاویر فاش شده مشاهده شده اند. چند روز قبل از مراسم رونمایی در 26 ژوئیه، پوسترهای بازاریابی که گوشی های تاشوی جدید سری Z را نشان می دهد به صورت آنلاین منتشر شده است. در همین حال، سامسونگ به ورود گوشی های تاشو جدید در رویداد بعدی Galaxy Unpacked اشاره کرده است.

گوشی‌های تاشو تنها دستگاه‌هایی نیستند که انتظار می‌رود در رویداد بعدی Galaxy Unpacked وارد شوند – انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای از تبلت‌های سری Galaxy Tab S9، Galaxy Buds 3 و یک جفت ساعت هوشمند جدید سری Galaxy Watch 6 نیز رونمایی کند. Roh بیان می‌کند که تبلت‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی این شرکت به عنوان بخشی از اکوسیستم شرکت “به طور هماهنگ با یکدیگر کار خواهند کرد”.

ایشان آگاروال، خبرساز، تصاویری از گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را در پستی در Threads، رقیب متا که اخیراً در توییتر راه اندازی کرده است، فاش کرد. تصاویر فاش شده گلکسی زد فولد 5 را با قاب‌هایی نشان می‌دهند که به نظر می‌رسد حاوی یک بریدگی است که یک قلم S رنگارنگ را در خود جای داده است. این گوشی در پوستری دیگر بدون نگهدارنده قلم S نیز دیده می شود.

در همین حال، سامسونگ جزئیات دستگاه‌های خود را که قرار است در رویداد بعدی Galaxy Unpacked در 26 جولای معرفی شوند، شروع کرده است. رئیس سامسونگ و رئیس MX Business TM Roh در یک پست رمزآلود در وب‌سایت این شرکت، ورود گوشی‌های تاشو جدید را در مراسم رونمایی که قرار است هفته آینده برگزار شود، کنایه زدند.

تصویر سومی که توسط مشاور به اشتراک گذاشته شده، چیزی است که به نظر می رسد گلکسی زد فلیپ 5 ادعایی باشد، با صفحه نمایش بیرونی بسیار بزرگتر در مقایسه با نسل قبلی خود. امسال، گلکسی زد فلیپ 5 دارای صفحه نمایش پوششی 3.4 اینچی است که نسبت به پنل 1.9 اینچی گلکسی زد فلیپ 4 که سال گذشته عرضه شد، ارتقاء قابل توجهی دارد.


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع