پوستر فصل دوم Made in Heaven توسط زویا اختر، قبل از اولین ویدیوی پرایم آمازون رونمایی شد.

تیزر بیش از یک دقیقه ای نشان می دهد که فیلم در سال 1964 در ریوردیل می گذرد که روی تابلوی راه آهن به عنوان “ایستگاه تپه” توصیف شده است، اصطلاحی که قدمت آن به دوران استعمار برمی گردد و به شهری در ارتفاع بالاتر از دشت مجاور اشاره می کند. . یکی از راه‌های حمل‌ونقلی که به ایستگاه‌های تپه خدمات رسانی می‌کند، قطارهای راه‌آهن کوهستانی کوچکی هستند که در مسیرهای باریکی حرکت می‌کنند، که در هند به‌عنوان «قطارهای اسباب‌بازی» شناخته می‌شوند و تیزر با تصویری از قطار بالایی که به ایستگاه ریوردیل پف می‌کند، باز می‌شود.

Made In Heaven داستان دو طراح عروسی در دهلی است، جایی که سنت با آرمان های مدرن در پس زمینه عروسی های بزرگ هندی که اسرار و دروغ های بسیاری را فاش می کند، در هم می پیچد. این نمایش که توسط اکسل انترتینمنت تولید شده است، توسط زویا اختر و ریما کاگتی ساخته شده و همراه با آلانکریتا شریواستاوا نوشته شده است. اختر، شریواستاوا، نیتیا مهرا و پراشانت نیر کارگردانان 9 قسمت فصل اول بودند.

گروه Archies موسیقی می نوازند، در مهمانی ها و کلاس های درس می رقصند و از اوقات خود در فضای باز نیز لذت می برند. این تیزر همچنین نگاهی اجمالی به دوستان داشت – سوهانا خان، آگاستیا ناندا و خوشی کاپور که عاشق شدند و از دل شکسته‌ای رنج می‌برند. بازیگران جوان میهیر آهوجا، دات، یووراج مندا و ودانگ راینا نیز در بازیگران این فیلم حضور دارند.

کاربری نوشت: «با نفس بند آمده در انتظارم»

ساخته زویا اختر و ریما کاگتی، تاریخ انتشار رسمی فصل دوم همچنان در انتظار است. این نمایش بر روی پلتفرم OTT Amazon Prime Video پخش خواهد شد.

زویا اختر کارگردان و تهیه کننده روز پنجشنبه از اولین پوستر فصل دوم سریال Made In Heaven رونمایی کرد. زویا با استفاده از اینستاگرام، اولین پوستر نمایش را به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: “عروسی، درام و هرج و مرج دو برابر بزرگتر می شوند. #MadeInHeavenS2OnPrime به زودی!”

شیبانی دندکار نظر داد “نمیتونم صبر کنم!!”

بلافاصله پس از اینکه سازندگان از اولین پوستر نمایش رونمایی کردند، طرفداران بخش نظرات را با قلب های قرمز و شکلک های آتشی پر کردند.

The Archies برای اولین بار در پلتفرم OTT نتفلیکس پخش خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

یکی از طرفداران نظر داد: “اوه این اتفاق می افتد!!!”

در همین حال، زویا اخیراً از تیزر فیلم آینده‌اش The Archies رونمایی کرد که اولین بازیگری شاهرخ خان و دختر گوری خان، سوهانا، بانی کاپور و دختر مرحوم سریدوی، خوشی کاپور و نوه آمیتاب باچان، آگاستیا است.