پوما اولین تجربه متاورس خود را با NFT های قابل بازخرید به عنوان کفش ورزشی واقعی راه اندازی کرد

مجموعه Futrograde پوما جدیدترین در روند لباس‌ها و برندهای لوکس است که اقلام فیزیکی مرتبط با دارایی‌های دیجیتال به نام «فیگیتال» را منتشر می‌کنند. در ماه می سال جاری، برند لوکس پرادا NFT هایی را منتشر کرد که می توانستند برای اقلام فیزیکی مانند پیراهن بازخرید شوند.

در وب سایت متاورس، بازدیدکنندگان وارد یک فضای لابی دیجیتال فوق واقعی با سه پورتال مجزا خواهند شد. دو پورتال اول که از 7 سپتامبر قابل دسترسی هستند، کفش‌های ورزشی انحصاری Nitro NFRNO و Nitro Fastroid را که قبلاً هرگز دیده نشده‌اند، رونمایی خواهند کرد که به ضرابخانه اخیر پوما Nitropass NFT مرتبط هستند. این کفش‌های کتانی اولین حضور خود را در NYFW انجام دادند.

آدام پتریک، مدیر ارشد برند پوما، گفت: “بیست سال پیش، Black Station خانه پوما برای خلاقانه ترین طرح های ما در مد بود.” ایستگاه به عنوان یک پورتال جدید برای کاوش دیجیتال در مد، عملکرد ورزشی، کلاسیک میراث ما و نوآوری بازگشت.

متاورس Black Station توسط شرکت سرمایه گذاری FTR ایجاد شده است. متاورس با Unreal Engine 5 با پشتیبانی از گرافیک های پیشرفته طراحی شده است.




منبع

پوما، غول پوشاک ورزشی آلمانی، از رونمایی از اولین تجربه وب سایت متاورس خود به نام ایستگاه سیاه خبر داد. دارای توکن‌های غیرقابل تعویض انحصاری (NFT) با کفش‌های ورزشی فیزیکی قابل بازخرید نسخه محدود است که به عنوان بخشی از نمایش «Futrograde» آن در طول هفته مد نیویورک (NYFW) راه‌اندازی می‌شود. Puma Black Station قرار است یک پورتال همهجانبه و تعاملی برای مصرف کنندگان باشد تا آینده برند را تجربه کنند. پوما اکنون به آدیداس اورجینالز به عنوان جدیدترین برند پوشاک ورزشی می‌پیوندد که محصولات کلکسیونی دیجیتال را عرضه می‌کند.

شایان ذکر است که این اولین حمله پوما به وب 3 نیست. در اوایل امسال، پوما NFTها را در یک کمپین حمایت مالی با باشگاه فوتبال منچستر سیتی ادغام کرد، از جمله NFTهای نسخه محدود چکمه های پوما که توسط فوتبالیست سرجیو آگوئرو پوشیده شده بود.

استفاده پوما از فضای متاورس نیز جدید نیست. برندهایی مانند Tommy Hilfiger و Estee Lauder فضاهای مشابهی را برای افراد طراحی کرده اند تا تصاویر دیجیتالی محصولات خود را از نزدیک مرور کنند.