پیشنهادات پیش خرید Samsung Galaxy Z Flip 5، Watch 6 series; سامسونگ ویژگی‌های آتی ساعت گلکسی را به اشتراک می‌گذارد

در نهایت، سامسونگ همچنین تایید کرده است که سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 نیز از اپلیکیشن ساعت هوشمند جدید واتس اپ پشتیبانی خواهند کرد. WhatsApp for Wear OS که روز چهارشنبه توسط سرویس پیام‌رسانی متا منتشر شد، به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از ساعت هوشمند روی مچ خود به مکالمات، ارسال پیام‌های صوتی و تماس‌ها ادامه دهند.

Tipster Evan Blass اخیراً جزئیاتی از Galaxy Watch 6 و Watch 6 Classic (از طریق GSMArena) در Threads منتشر کرده است و فاش می‌کند که مشتریانی که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ را پیش‌سفارش می‌کنند، بدون هزینه اضافی یک بند پارچه‌ای دریافت خواهند کرد. سامسونگ هنوز به طور رسمی جزئیات قیمت و در دسترس بودن Watch 6 و Watch 6 Classic را اعلام نکرده است. در همین حال، پست Blass بیان کرد که مشتریانی که گلکسی زد فلیپ 5 را از قبل رزرو کنند، ارتقاء داده شده با ظرفیت ذخیره سازی دو برابر بدون هزینه اضافی دریافت خواهند کرد.

امسال، کیف پول سامسونگ با پشتیبانی از پرداخت، نمایش کارت‌های شناسایی و دسترسی سریع به بلیط‌های نمایش‌ها بدون باز کردن قفل گوشی هوشمند، به مدل‌های ساعت گلکسی می‌آید. در همین حال، یک برنامه جدید Thermo Check برای سری گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 5 به کاربران این امکان را می‌دهد تا دمای اشیاء و مکان‌های مختلف مانند وعده‌های غذایی خود یا آب در استخر را بدون هیچ گونه تماسی بررسی کنند. به گفته این شرکت، این برنامه از سنسور دما در ساعت گلکسی آنها استفاده خواهد کرد.

معاملات پیش‌سفارش سری گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی واچ 6 سامسونگ، چند روز قبل از رویداد بعدی این شرکت، به‌صورت آنلاین فاش شده است. دومین رویداد Galaxy Unpacked در سال 2023 در کره جنوبی برگزار می شود و انتظار می رود این شرکت از تلفن های تاشو جدید، یک سری تبلت و ساعت هوشمند جدید و یک جفت هدفون استریو بی سیم واقعی (TWS) رونمایی کند. در همین حال، سامسونگ از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی که برای مدل‌های ساعت‌های هوشمند موجود و آینده ارائه می‌شود، از جمله یک برنامه دمایی جدید و پشتیبانی از نمایش بلیط‌ها و مجوزها رونمایی کرده است.


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حالی که تنها چند روز تا رویداد بعدی گلکسی Unpacked سامسونگ – که قرار است برای اولین بار در 26 جولای در کره جنوبی برگزار شود – باقی مانده است، این شرکت شروع به افشای برخی از ویژگی های جدیدی کرده است که برای مدل های موجود و دستگاه های پوشیدنی آتی خود ارائه می کند.