پیش بینی می شود فروش جهانی آمازون در خارج از کشور توسط فروشندگان هندی از 8 میلیارد دلار فراتر رود


آمازون روز چهارشنبه گفت: فروش انباشته خارج از کشور توسط صادرکنندگان هندی تحت برنامه صادرات تجارت الکترونیکی آمازون فروش جهانی در مسیری قرار دارد که در سال 2023 از 8 میلیارد دلار (نزدیک به 65900 کرور) فراتر رود.

آمازون در خلاصه صادرات خود در سال 2023 اعلام کرد که صادرات از هند تحت این برنامه در سال گذشته بالغ بر 5 میلیارد دلار (نزدیک به 41200 کرور) بوده است.

در این گزارش آمده است: “صادرات انباشته صادرکنندگان هندی در برنامه صادرات تجارت الکترونیک آمازون فروش جهانی آمازون در مسیری قرار دارد که در سال 2023 از 8 میلیارد دلار فراتر رود.”

در این گزارش آمده است که از زمان راه‌اندازی آن در سال 2015، فروش جهانی آمازون به 1.25 میلیون صادرکننده افزایش یافته است و حدود 1200 صادرکننده هندی در این پلتفرم از 100 میلیون روپیه عبور کرده‌اند. 1 کرور فروش در سال گذشته

طبق این گزارش، دسته‌هایی مانند اسباب‌بازی (50 درصد)، خانه و آشپزخانه (35 درصد) و محصولات آرایشی (25 درصد) بیشترین صادرات را داشته‌اند، در حالی که پوشاک، مواد غذایی و تجهیزات بهداشتی و ورزشی برخی از دسته‌های محصولات نوظهور برای صادرات بودند.

گنجاندن یک فصل اختصاصی در مورد صادرات تجارت الکترونیک در FTP’23 رشد صادرات را تسریع می‌کند و فرصت را برای میلیون‌ها کسب‌وکار کوچک در سراسر هند گسترش می‌دهد. بوپن واکانکار، مدیر تجارت جهانی آمازون هند، گفت: 20 میلیارد دلار (نزدیک به 164700 کرور) صادرات انباشته تجارت الکترونیک از هند تا سال 2025.

در این گزارش آمده است که بیش از 266 میلیون محصول «ساخت هند» از طریق این برنامه به مشتریان جهانی در بازارهای ایالات متحده، بریتانیا، امارات متحده عربی، کانادا، اسپانیا، فرانسه و ایتالیا صادر می شود.

در این گزارش آمده است که دهلی در سال 2023 صادرات بر روی پلت فرم را رهبری کرد و پس از آن راجستان، ماهاراشترا، اوتار پرادش، گجرات و مادیا پرادش به عنوان کشورهای صادرکننده برتر در این پلتفرم ظاهر شدند.


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع