ژاپن راه هایی برای پیوستن به سیستم پرداخت UPI هند را بررسی می کند

«تقریباً هر مجمع جهانی، چه G20، چه سازمان همکاری شانگهای (سازمان همکاری شانگهای) یا G7، هر جا که ما دیدگاه هند دیجیتالی نخست وزیر محترم مودی را ارائه می دهیم، کشش بسیار خوبی دارد.

Ashwini Vaishnaw وزیر اتحادیه فناوری اطلاعات و مخابرات گفت: “مردم درک می کنند که چگونه مودی جی فناوری دیجیتال را دموکراتیک کرده است. من از وزیر دیجیتال ژاپن تشکر می کنم. او دیدگاه بسیار عمیق و گسترده نخست وزیر مودی در مورد هند دیجیتال را پذیرفته است.”

کونو تارو، وزیر دیجیتال ژاپن روز جمعه در مصاحبه ای با یک کانال رسانه ای گفت که ژاپن در حال بررسی پیوستن به سیستم UPI هند و کار بر روی شناسایی متقابل هویت های دیجیتال است.

“ما ماه گذشته نشست وزرای دیجیتال G7 خود را داشتیم و از وزیر دیجیتال هند آقای Vaishnaw خواستیم که در حال حاضر به ما ملحق شود. ژاپن و هند در تلاش برای ارتقای همکاری دیجیتال هستند.”

بوتان، نپال، سنگاپور و امارات متحده عربی قبلاً سیستم های پرداخت واسط پرداخت یکپارچه (UPI) را پذیرفته اند.

براساس گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، UPI، کارت‌های بدهی و اعتباری، و ابزارهای پرداخت پیش‌پرداخت – کارت‌های تلفن همراه و پیش پرداخت – 87.92 میلیارد تراکنش به ارزش روپیه را پردازش کردند. 149.5 تریلیون در سال 2022 در هند. از نظر UPI، شخص به بازرگان (P2M) و شخص به فرد (P2P) با سهم بازار 40 درصد و 44 درصد از نظر حجم تراکنش ها (UPI 84 درصد) ترجیح داده شده ترین روش های پرداخت در بین مصرف کنندگان هستند. در مجموع)، طبق Worldline در گزارش سالانه پرداخت های دیجیتال هند.


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تارو گفت: “ما اکنون به طور جدی در مورد پیوستن به UPI هند، سیستم پرداخت فکر می کنیم و همچنین در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه می توانیم شناسه الکترونیکی را به خوبی تشخیص دهیم – با همکاری شروع کنیم تا بتوانیم قابلیت همکاری را افزایش دهیم.”

در بیانیه رسمی روز جمعه، ژاپن در نظر دارد به سیستم پرداخت UPI هند بپیوندد و همکاری در سیستم هویت دیجیتال را ارتقا دهد.