کاتالوگ بازی PS Plus در ماه می Red Dead Redemption 2، Crime Boss: Rockay City، Deceive Inc. و موارد دیگر را اضافه می کند.

سونی لیست بازی هایی را که در ماه می به کاتالوگ بازی های پلی استیشن پلاس می پیوندند، فاش کرده است. پیشنهادات این ماه PS Plus توسط Red Dead Redemption 2، وسترن اکشن ماجراجویی تحسین شده از Rockstar Games هدایت می شود. دیگر بازی‌هایی که به کاتالوگ بازی عرضه می‌شوند عبارتند از بازی تیراندازی Co-op Crime Boss: Rockay City، بازی تیراندازی اول شخص چندنفره Deceive Inc.، سیم‌کاربرد بقا Stranded: Alien Dawn و غیره. این بازی‌ها از 21 مه برای اعضای PS Plus Extra و Deluxe/Premium به عنوان بخشی از کاتالوگ بازی در دسترس خواهند بود.

جدیدترین کاتالوگ بازی‌ها که روز چهارشنبه در بلاگ پلی‌استیشن منتشر شد، به دنبال بازی‌های رایگان ماهانه PS Plus برای ماه می، که در اوایل ماه معرفی شدند، دنبال می‌شوند. چهار عنوان رایگان که برای همه مشترکین PS Plus در دسترس است، شامل EA Sports FC 24، Ghostrunner 2، Tunic و Destiny 2: Lightfall است.

Red Dead Redemption 2 به عنوان یک PS Plus دوباره به کاتالوگ بازی بازگشت. عنوان جهان باز راکستار گیمز که قبلاً در این سرویس در دسترس بود، از کاتالوگ بازی های PS Plus در سپتامبر 2022 در دسترس بود. وسترن حماسی، داستان پیش درآمد Red Dead Redemption در سال 2010، سفر باند بدنام هلندی Van Der Linde را از نگاه افراد دنبال می کند. یاغی آرتور مورگان

داستان بازی در سال‌های بعد از 1899 اتفاق می‌افتد، این بازی به بررسی افول غرب وحشی می‌پردازد، زیرا مقامات ایالات متحده با قانون شکنان سرکوب می‌کنند. به‌عنوان بخشی از گروه در حال فرار، بازیکنان می‌توانند در حین انجام ماموریت‌ها، سرقت از بانک، سرقت قطار و غیره، شهرهای متراکم، بیابان‌های وسیع، کوه‌های برفی و جنگل‌های انبوه را کاوش کنند. Read Dead Redemption 2 همچنین دارای لیست بی پایانی از فعالیت های جانبی است، از انجام محبت برای غریبه ها گرفته تا شکار و ماهیگیری. این بازی برای PS4 در دسترس خواهد بود و می‌توان آن را روی PS5 با سازگاری Backward بازی کرد.

7733e0fe1dd750cf54878734fed1567b 1 rdr2

Red Dead Redemption 2 به عنوان پیش درآمد Red Dead Redemption در سال 2010 عمل می کند.
اعتبار عکس: Rockstar Games

Crime Boss: Rockay City یک بازی تیراندازی اول شخص است که بازیگران محبوب هالیوود مانند مایکل مدسن، چاک نوریس، دنی ترجو، دنی گلاور، مایکل روکر، کیم بسینجر، وانیل آیس و غیره در آن نقش آفرینی می کنند. بازیگران شباهت ها و صدای خود را به شخصیت های خود در بازی قرض می دهند. راکی سیتی به بازیکنان اجازه می دهد تا یک باند جنایتکار تشکیل دهند و به ماموریت ها و دزدی ها بروند. Rockay City که در سال 2023 منتشر شد را می توان با بازیکنان دیگر به عنوان بخشی از گروه شما در همکاری آنلاین یا با اعضای تیم کنترل کننده هوش مصنوعی بازی کرد. این بازی که در فلوریدا می گذرد، تلاش می کند تا فیلم های جنایی دهه 1990 را تداعی کند. این بازی فقط برای PS5 در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از بازی‌های تیراندازی اول شخص که به کاتالوگ بازی PS Plus می‌آید، Deceive Inc است که توسط استودیوی Sweet Bandits توسعه یافته است، عنوان چند نفره دو تیم جاسوسی را می‌بیند که برای بازیابی یک بسته با هم رقابت می‌کنند. بازیکنان می توانند هویت خود را با استفاده از یک پروژکتور هولوگرافیک پنهان کنند که به آنها اجازه می دهد به شخصیت ها و اشیاء دیگر تبدیل شوند. درست به عنوان خود، فریب در اینجا کلیدی است زیرا بازیکنان از مکانیک های مخفی کاری اجتماعی و ابزارهای پیشرفته برای رسیدن به بسته قبل از تیم دیگر استفاده می کنند. Deceive Inc. روی PS5 در دسترس خواهد بود.

Crime Boss Launch 02 1 scaled 1 Crime Boss

Crime Boss: Rockay City در نقش انبوهی از بازیگران محبوب هالیوود بازی می کند
اعتبار عکس: 505 بازی

کاتالوگ بازی PS Plus همچنین Stranded: Alien Dawn را اضافه می‌کند، عنوان سیم‌کارت بقا از Haemimont Games که به بازیکنان وظیفه می‌دهد گروهی از بازماندگان را در یک سیاره بیگانه رهبری کنند. به عنوان رهبر، بازیکنان می‌توانند نقش‌هایی را به هر یک از اعضای گروه اختصاص دهند، منابع را مدیریت کنند و تصمیم‌های مهمی بگیرند که می‌تواند سرنوشت گروه را تعیین کند. از آنجایی که گروه با تهدیدات بیگانه در سیاره متخاصم روبرو می شود، جمع آوری منابع و ایجاد یک شهرک مستحکم بسیار مهم می شود. این بازی برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.

در اینجا لیست کامل بازی‌هایی است که از 21 می در کاتالوگ بازی PS Plus برای اعضای PlayStation Plus Extra و Deluxe/Premium در این ماه وارد می‌شوند.

Red Dead Redemption 2 (PS4)

Deceive Inc. (PS5)

بسته الحاقی Sims 4 City Living (PS4)

Crime Boss: Rockay City (PS5)

The Settlers: New Allies (PS4)

Stranded: Alien Dawn (PS4، PS5)

Cat Quest (PS4)

Cat Quest II (PS4)

بازی ویدیویی LEGO Movie 2 (PS4)

Watch Dogs (PS4)

سونی همچنین فهرست بازی‌هایی را که در این ماه به کاتالوگ PS Plus Classics خود می‌آیند، اعلام کرد که فقط برای اعضای PS Plus Deluxe/Premium در دسترس است. از جمله 2Xtreme، G-Police و Worms Pinball.

همچنین شایان ذکر است که برخی از عناوین موجود کاتالوگ بازی PS Plus، از جمله Horizon Zero Dawn، در تاریخ 21 می از سرویس خارج خواهند شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع