کاربران اولیه Google Pixel 7 Pro مشکلات اسکرول را گزارش می کنند

چندین کاربر Pixel 7 Pro در پیمایش در برنامه‌ها اشکالاتی می‌بینند. به نظر می رسد برنامه های تحت تأثیر یوتیوب و اینستاگرام را شامل می شود. طبق یک پست در Reddit، هنگام حرکت به راست یا چپ در گالری پست در اینستاگرام، کاربر باید انگشتان خود را بیشتر حرکت دهد تا به عکس بعدی برسد. او افزود که گاهی کندتر از آنچه در نظر گرفته شده است و در برخی نقاط واقعا سریع حرکت می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع Pixel 7 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Quad HD+ (1440 x 3120 پیکسل) LTPO OLED است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. گزارش‌های اخیر کاربران همچنین نشان می‌دهد که پنل پیکسل 7 پرو بیش از حد انتظار انرژی مصرف می‌کند که منجر به تخلیه سریع‌تر باتری می‌شود. نمایشگر گوشی حدود 3.5 تا 4 وات در 600 نیت مصرف می کند که تقریباً نصف سطح روشنایی صفحه نمایش است. در حالت روشنایی بالا، در حدود 1000 نیت، نمایشگر 6 وات مصرف می کند. با این حال، گوگل هنوز به گزارش های کاربران پاسخی نداده است.

برخی از صاحبان اولیه Google Pixel 7 Pro به Reddit و Twitter مراجعه کردند تا مشکلات مربوط به نمایشگر و صفحه نمایش لمسی تلفن را گزارش کنند. طبق گفته یک Redditor، صفحه لمسی «هنگام حرکت برای پیمایش، به طور مداوم روی پشت انگشت شما می‌چسبد. ناگفته نماند که به افزایش چشمگیر خطاهای صفحه کلید هنگام تایپ کردن اشاره نکنیم. یکی از کاربران Reddit می گوید که اسکرول کردن در گوشی پرچمدار جدید گوگل بسیار ناسازگار است.

گوشی هوشمند پیکسل 7 پرو گوگل اخیرا با قیمتی معادل 200 روپیه در هند به صورت رسمی معرفی شد. 84999 برای مدل 12 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی. این در رنگ های فندقی، ابسیدین و برفی موجود است. این دستگاه از یک SoC Tensor G2 هشت هسته ای به همراه 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

Google Pixel 7 Pro مجهز به نسل دوم Tensor G2 SoC هفته گذشته در هند در کنار Pixel 7 وانیلی رونمایی شد. اکنون، کاربران از اسکرول معیوب در جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار گوگل شکایت دارند. همانطور که کاربران در Reddit گزارش می دهند، صفحه نمایش تلفن پرچمدار یک تجربه اسکرول “چسبنده” و ناسازگار را ارائه می دهد. چندین مشتری مشکلاتی را با اسکرول در برنامه ها نیز مشاهده می کنند. Pixel 7 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Quad HD+ (1440 x 3120 پیکسل) LTPO OLED است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. با این حال، به نظر می رسد مشکل در حال حاضر محدود به مدل Pro است.