کاربران فعال ماهانه Google، Twitter، Meta Publish در اتحادیه اروپا با قوانین سختگیرانه‌تری برای محتوا مواجه خواهند شد.

آلفابت مجموعه‌ای از اعداد را بر اساس حساب‌های کاربران و مجموعه‌ای دیگر بر اساس دریافت‌کنندگانی که از سیستم خارج شده‌اند ارائه می‌کند و می‌گوید کاربران می‌توانند به خدمات آن دسترسی داشته باشند، چه وارد حسابی شوند و چه از سیستم خارج شده باشند.

توییتر بر اساس برآورد 45 روز گذشته اعلام کرد که میانگین ماهانه 100.9 میلیون کاربر در اتحادیه اروپا دارد.

گوگل آلفابت، پلتفرم‌های متا مادر فیسبوک و توییتر با قوانین سخت‌گیرانه‌تر محتوای آنلاین اتحادیه اروپا بر اساس تعداد کاربران ماهانه منتشر شده توسط شرکت‌ها در روز پنجشنبه که از آستانه اتحادیه اروپا فراتر رفتند، روبرو هستند.

میانگین ماهانه کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند در نقشه‌های گوگل ۲۷۸.۶ میلیون، در گوگل پلی ۲۷۴.۶ میلیون، در جستجوی گوگل ۳۳۲ میلیون، در خرید ۷۴.۹ میلیون و در یوتیوب ۴۰۱.۷ میلیون نفر است.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

کمیسیون اروپا به پلتفرم‌های آنلاین و موتورهای جستجو تا 17 فوریه فرصت داده بود تا کاربران فعال ماهانه خود را منتشر کنند. پلتفرم های آنلاین بسیار بزرگ چهار ماه فرصت دارند تا قوانین را رعایت کنند یا جریمه شوند.

قوانین جدید موسوم به قانون خدمات دیجیتال (DSA) شرکت هایی با بیش از 45 میلیون کاربر را به عنوان پلتفرم های آنلاین بسیار بزرگ و مشمول تعهداتی مانند مدیریت ریسک و حسابرسی خارجی و مستقل معرفی می کند. آنها همچنین ملزم به اشتراک گذاری داده ها با مقامات و محققان و اتخاذ یک کد رفتار هستند.

در اوایل این هفته، Meta Platforms اعلام کرد که در شش ماهه آخر سال 2022 به طور متوسط ​​255 میلیون کاربر فعال ماهانه در فیس بوک در اتحادیه اروپا و حدود 250 میلیون کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام در شش ماه آخر سال 2022 داشته است.