کاربران گوگل پیکسل 7 از شکستن شیشه دوربین عقب شکایت دارند

برخی از کاربران می گویند که با تیم پشتیبانی Google تماس گرفته اند و به آنها گفته شده که آسیب فیزیکی دستگاه ها در برنامه گارانتی گنجانده نشده است.

یک Redditor می گوید که او مدل Pixel 7 آسیب دیده خود را به فروشگاه uBreakiFix برده است و به او گفته شده که کل پنل پشتی نیاز به تعویض دارد و قیمت آن حدود 200 دلار (تقریبا 16500 روپیه) است. طبق این پست، او عکس هایی از شیشه شکسته خود را برای گوگل ارسال کرده بود و به او یک واحد جایگزین پیشنهاد شد. با این حال، به دارندگان Pixel 7 با دستگاه‌های آسیب‌دیده توصیه می‌شود فوراً با پشتیبانی Google تماس بگیرند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

Pixel 7 که از نسل دوم Tensor G2 SoC بهره می‌برد، در ماه اکتبر در کشور رونمایی شد. قیمت Google Pixel 7 در هند روپیه تعیین شده است. 59999 برای تنها نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی. این دوربین دارای یک دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در پشت است.

Google Pixel 7 و Pixel 7 Pro مجهز به نسل دوم Tensor G2 SoC در هفته اول اکتبر در هند عرضه شدند. اکنون کاربران پیکسل 7 از شکستن تصادفی شیشه دوربین پشتی گوشی‌هایشان شکایت دارند. چندین کاربر در Reddit و Twitter ادعا می‌کنند که دوربین دستگاه‌های Google Pixel 7 آنها بدون هیچ افتی شکسته یا می‌شکند. تعدادی از کاربران می گویند که این نقص مادی گوشی است. ظاهراً گوگل یک واحد جایگزین را به کاربر آسیب دیده ارائه کرده است. با این حال، به نظر می رسد مشکل در حال حاضر محدود به مدل استاندارد باشد.

برخی از دارندگان Google Pixel 7 از Reddit و Twitter شکایت کردند که شیشه دوربین عقب گوشی‌های هوشمندشان در حال شکستن است. برخی می گویند که این مشکل بدون افتادن یا افتادن رخ داده است، در حالی که برخی می گویند با نشستن تلفن در یک قاب رخ داده است.

یک کاربر توییتر با نام Heydon Faber (@CSThrowaway) ارسال شده عکسی که شیشه عقب شکسته را در اطراف یکی از دوربین‌های دوگانه پیکسل 7 نشان می‌دهد. او گفت: «به وضوح یک نقص در ساخت است و می‌دانم که من تنها نیستم». گوگل هنوز اعتراف نکرده است که این یک مشکل گسترده است. برخی از کاربران Reddit نگران این هستند که ممکن است مجبور شوند هزینه تعمیرات را بپردازند یا دستگاه جدیدی تهیه کنند.