کاربران OnePlus Watch 2 به‌روزرسانی نرم‌افزار جدیدی را با برنامه‌های جدید، چندین تغییر دریافت می‌کنند.

OnePlus Watch 2 در ابتدا در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 در فوریه سال جاری رونمایی شد و بعداً در برخی بازارهای جهانی از جمله هند عرضه شد. این ساعت هوشمند ابتدا در رنگ‌های فولادی مشکی و فولادی تابشی معرفی شد و بعداً در سومین گزینه رنگ آبی نوردیک انحصاری اروپا در ماه آوریل عرضه شد. این ساعت دارای معماری دو موتوره است که به آن امکان اجرای دو سیستم عامل را می دهد. گزارش جدید حاکی از آن است که کاربران OnePlus 2 در حال دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری هستند که دو برنامه جدید را در کنار تغییرات دیگر معرفی می‌کند.

طبق گزارش Android Authority، OnePlus به‌روزرسانی A.94 را برای کاربران OnePlus Watch 2 ارائه می‌کند و دو برنامه جدید را به ساعت هوشمند معرفی می‌کند – Relax و Barometer. گفته می شود اپلیکیشن Relax به تنفس هدایت شده کمک می کند، در حالی که اپلیکیشن فشارسنج فشار اتمسفر را به کاربران نشان می دهد.

این گزارش اضافه می‌کند که ادعا می‌شود به‌روزرسانی A.94 برای OnePlus Watch 2 تجربه کاربری روان‌تری را تضمین می‌کند، از جمله نمایش داده‌های بهتر در حین تمرین در کنار پشتیبانی اضافی از Music Controller با کشیدن انگشت به چپ در حین تمرین و پشتیبانی از خاموش کردن «Tap to» ویژگی wake

همچنین گفته می‌شود که این به‌روزرسانی چندین ویژگی جدید را به برنامه تلفن در حالت ذخیره انرژی اضافه می‌کند، از جمله نمایش مخاطبین، انتخاب مخاطبین مورد علاقه و نمایش گزارش تماس. با این به روز رسانی، کاربران OnePlus Watch 2 نیز ادعا می کنند که تجربه بهتری در حذف صفحه ساعت دارند. در کنار رفع سایر مشکلات شناخته شده، به‌روزرسانی، طبق گزارش‌ها، چند الگوریتم تمرینی و سلامتی را در ساعت هوشمند بهبود می‌بخشد.

قیمت OnePlus Watch 2 در بازارهای منتخب اروپایی از 329 یورو (تقریباً 29,400 روپیه) شروع می شود، در حالی که در هند، قیمت آن از روپیه روپیه آغاز می شود. 24999. این ساعت دارای صفحه نمایش گرد 1.43 اینچی AMOLED است و از چیپست های Snapdragon W5 و BES2700 پشتیبانی می کند. از Wear OS 4 و RTOS پشتیبانی می کند. دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش و همچنین ساختار نظامی MIL-STD-810H است. این برنامه با برنامه OHealth که از خدمات Google Health Connect پشتیبانی می کند، سازگار است. گفته می شود این ساعت تا 48 ساعت با استفاده زیاد، عمر باتری تا 100 ساعت در حالت هوشمند و تا 12 روز عمر باتری در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را ارائه می دهد.


سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را در کنار سری گلکسی تب اس 9 و سری گلکسی واچ 6 در اولین رویداد Galaxy Unpacked خود در کره جنوبی معرفی کرد. ما درباره دستگاه‌های جدید این شرکت و موارد دیگر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع