کاربران YouTube Premium ویژگی‌های جدیدی از جمله ویدیوی HD 1080p پیشرفته، دانلودهای هوشمند و موارد دیگر دریافت می‌کنند.

YouTube مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای کاربران ممتاز در برنامه‌های iOS و Android ارائه کرده است، از جمله امکان افزودن ویدیوها در صف، و تماشای محتوا با هم از طریق اشتراک‌گذاری زنده/اشتراک‌گذاری Meet، پشتیبانی از ویدیوی HD 1080p و دانلودهای هوشمند. این ویژگی‌ها فقط برای مشترکین Premium در دسترس هستند. ویژگی Smart Downloads به کاربران این امکان را می‌دهد که از جایی که متوقف شده‌اند به تماشای ویدیوها در دستگاه‌های مختلف ادامه دهند. علاوه بر این، ویژگی Shareplay در iOS به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوا را با خانواده و دوستان خود از طریق FaceTime تماشا کنند و Meet Live Sharing با قابلیتی مشابه اکنون برای کاربران اندروید در دسترس است.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با شروع ویژگی Queue، این امکان را به فرد می‌دهد تا فهرست موقتی از ویدیوهایی را که می‌خواهد در مرحله بعدی پخش کند، شبیه به فهرست موجود در وب YouTube ایجاد کند. کاربران همچنین می توانند ویدیوهای موجود در صف را دوباره مرتب کنند یا آنها را حذف کنند.

یوتیوب در آخرین پست وبلاگ خود چندین ویژگی جدید از جمله قرار دادن ویدیوها در صف برای اشتراک گذاری زنده، دانلودهای هوشمند و پشتیبانی از ویدیوهای HD 1080p در iOS را اعلام کرد. مشترکین YouTube Premium اکنون می توانند به این ویژگی ها دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، یوتیوب همچنین امکان ادامه تماشای محتوا را در دستگاه‌هایی که کاربر از آنجا خارج شده است را به ارمغان آورده است. این بدان معناست که حتی اگر کاربر دستگاه را تغییر داده باشد، می‌توان محتوا را از جایی که متوقف کرده بود، از سر گرفت. این ویژگی در اندروید، iOS و وب در دسترس است. و با قابلیت دانلود هوشمند، ویدیوهای توصیه شده در کتابخانه نمایه می شوند و می توان آنها را به صورت آفلاین مشاهده کرد.

ویژگی قابل توجه بعدی، قابلیت اشتراک گذاری Meet Live YouTube برای کاربران Premium در اندروید است که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای YouTube را همراه با خانواده یا دوستان خود از طریق Google Meet تماشا کنند. در هفته های آینده، ویژگی مشابهی نیز برای کاربران iOS در FaceTime از طریق SharePlay در دسترس خواهد بود. توجه داشته باشید که برای دسترسی به این ویژگی، فقط میزبان باید مشترک Premium باشد.

علاوه بر این، پلتفرم استریم ویدیو نیز نسخه بهبودیافته‌ای از کیفیت ویدیوی 1080p را برای iOS آورده است که ویدیوها را واضح‌تر و واضح‌تر می‌کند. در حال حاضر یک کیفیت پخش معمولی 1080p وجود دارد که برای همه کاربران قابل دسترسی است، با این حال، این نسخه پیشرفته جدید فقط به کاربران Premium محدود شده است.