کانیه وست پارلر را با مبلغ نامشخص می خرد، انتظار می رود معامله در سه ماهه چهارم 2022 بسته شود

وست ماه گذشته به همکاری خود با شرکت پوشاک Gap پایان داد و گفت که این شرکت به تعهدات خود در قرارداد عمل نکرده است.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

حساب‌های اینستاگرام و توییتر Ye قبلاً محدود شده‌اند، اخیراً در این ماه هنگامی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پست‌های او را که کاربران آنلاین آن‌ها را ضدیهودی محکوم کردند، حذف کردند.

Parler Parler Parlement Technologies روز دوشنبه گفت که توسط خواننده رپ Kanye West خریداری خواهد شد که سال گذشته نام خود را به سادگی به Ye تغییر داد. پارلر که یک اپلیکیشن محبوب در میان محافظه کاران است، گفت که انتظار دارد این معامله در سه ماهه چهارم سال 2022 بسته شود.

رویترز ماه گذشته گزارش داد که پارلر بیش از یک سال در حال بازگشت به فروشگاه Google Play بود و پس از شورش های کنگره ایالات متحده در ژانویه 2021 توسط غول جستجو حذف شد. مانند توییتر، مورد توجه حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار گرفته است.

در آن زمان، یکی از سخنگویان گوگل به رویترز گفته بود که این برنامه با گزینه ای برای مسدود کردن کاربران توهین آمیز و حذف محتوایی که ممکن است خشونت را تحریک کند، به روز شده است. این برنامه قبل از اینکه به فروشگاه Google Play بازگردد، به طور اساسی برای مطابقت با خط‌مشی‌های فروشگاه Play تغییر یافته بود.

ماه گذشته پارلر یک شرکت مادر جدید به نام Parlamentt Technologies را به عنوان بخشی از یک تعمیر اساسی ایجاد کرد.

Ye در بیانیه ای گفت: «در دنیایی که نظرات محافظه کارانه بحث برانگیز تلقی می شود، باید مطمئن شویم که حق ابراز آزادانه خود را داریم.

این خواننده رپ آمریکایی که قبلا با نام کانیه وست شناخته می شد، در سال 2020 اعلام کرده بود که در یک چالش ظاهری با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد، اما بعداً از آن خارج شد.