کتابخوان های آمازون Kindle (نسل یازدهم)، Kindle Kids (نسل دوم) راه اندازی شد: همه آنچه باید بدانید

آمازون کیندل (نسل یازدهم) و آمازون کیندل کیدز (نسل دوم) روز سه شنبه به عنوان جدیدترین کتابخوان های این شرکت راه اندازی شدند. آخرین نسخه Amazon Kindle سطح پایه دارای صفحه نمایش 6 اینچی با نور پس زمینه با وضوح 300ppi است و ادعا می شود که تا 6 هفته عمر باتری را ارائه می دهد. این دستگاه به پورت USB Type-C مجهز شده و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. کتابخوان Amazon Kindle Kids به مشخصات seame مجهز است و با اشتراک سالانه Amazon Kids+ همراه است.

Amazon Kindle (نسل یازدهم)، Amazon Kindle Kids (نسل دوم)، قیمت، در دسترس بودن

کتابخوان‌های الکترونیکی تا 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند – آمازون کیندل (نسل دهم) در سال 2019 با 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شد. طبق ادعای آمازون، هر دو مدل تا شش هفته عمر باتری دارند.

به گفته این شرکت، Amazon Kindle (نسل یازدهم) و Amazon Kindle Kids (نسل دوم) هر دو به نمایشگرهای 6 اینچی با نور پس زمینه با وضوح 300ppi مجهز شده اند. آنها دارای چراغ های قابل تنظیم جلو هستند و حالت تاریک داخلی را ارائه می دهند.

آنها به یک پورت USB Type-C مجهز هستند، به این معنی که این آخرین مدل Kindle آمازون است که پورت Micro-USB را حذف می کند. Amazon Kindle Kids (نسل دوم) همچنین با اشتراک سرویس Amazon Kids+ با دسترسی به محتوای مناسب برای کودکان همراه است.




منبع

به گفته آمازون، هر دو آمازون کیندل (نسل یازدهم) و آمازون کیندل کیدز (نسل دوم) از امروز در ایالات متحده برای پیش‌سفارش در دسترس خواهند بود و طبق گفته آمازون، فروش آن از 12 اکتبر آغاز خواهد شد.

مشخصات Amazon Kindle (نسل یازدهم)، Amazon Kindle Kids (نسل دوم).

در همین حال Amazon Kindle Kids (نسل دوم) 119.99 دلار (تقریباً 9500 روپیه) قیمت دارد. هر دو مدل در طرح‌های Ocean Explorer، Space Whale و Unicorn Valley برای خرید در دسترس خواهند بود.

قیمت آمازون کیندل (نسل یازدهم) تازه راه اندازی شده 99.99 دلار (تقریباً 7900 روپیه) تعیین شده است و در رنگ های مشکی یا جین به همراه کاورهای پارچه ای مشکی، زمردی تیره و جین، رز در دسترس خواهد بود.