کریستیانو رونالدو دومین مجموعه NFT را بر اساس اهداف مهم دوران حرفه ای خود منتشر کرد: همه جزئیات

در این گزارش همچنین آمده است که در طول دوره پیش بینی، 39 درصد از رشد بازار جهانی به کشورهای آسیا و اقیانوسیه (APAC) مربوط می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این مجموعه همچنین دارای مجموعه‌های کمیاب از جمله The Backheel (Goal 278)، The Knuckleball (Goal 102) و The Game Changer (Goal 605) با قیمت هر کدام 30 USDT یا 30 دلار (تقریباً 2480 روپیه) است، شرح مجموعه در وبلاگ Binance. گفت.

فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در فوریه 2023 به میزان 117 درصد افزایش یافت. در حدود مارس، ارزش بازار جهانی NFT به بالاترین سطح 9 ماهه خود از ژوئن سال گذشته رسید و به بیش از 2 میلیارد دلار (تقریباً 17200 روپیه) رسید. کرور).

فایل‌های رسانه‌ای که لحظات گل رونالدو را به‌عنوان NFT برای این مجموعه اخیر به تصویر می‌کشند، در دسته‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. NFTها تحت هر طبقه بندی قیمت متفاوتی دارند.

به گفته شرکت تحقیقات بازار تکنایو، پیش‌بینی می‌شود که اندازه بازار جهانی NFT بین سال‌های 2022 تا 2027 به میزان 113933 میلیون دلار (تقریباً 940 کرور) افزایش یابد.

در حالی که این مجموعه باعث ایجاد گفتگوی هیجان‌انگیز در میان علاقه‌مندان به NFT در رسانه‌های اجتماعی شده است، زمان‌های آینده نشان خواهند داد که این NFT‌ها در بازار چگونه عمل کردند.

رونالدو همچنین یک NFT خاص را به‌عنوان یک مورد فوق‌العاده نادر فهرست کرده است – ضربه دوچرخه در مقابل یوونتوس در سال 2018 – با قیمت 15000 USDT یا 15000 دلار (تقریباً 12.3 لک).

اکثر NFT های شماره گذاری شده از هدف 100 تا هدف 700 – قیمت آنها 10 USDT یا 10 دلار (تقریباً 830 روپیه) است.

برای هر طراحی، 200 NFT موجود است (مجموع: 1200 NFT کمیاب). صاحبان NFT کمیاب یک پوستر امضا شده قابل چاپ Binance x CR7 و همچنین یک پیام تشکر از کریستیانو رونالدو و ورود به هدایای آتی دریافت خواهند کرد.

فروش NFT در دسامبر سال گذشته به کمترین میزان در 16 ماه گذشته رسیده بود.

انتظار می‌رود در چهار سال آینده، بازار NFT با CAGR 35.02 درصد رشد کند.

جنون NFT، در نیمه اول سال 2023، قبلاً شاهد فراز و نشیب های فراوانی بوده است. علیرغم بی ثبات بودن بازار دارایی های دیجیتال، علاقه مندان به NFT قایق های این بخش را به نوعی در آب های خشن حفظ کرده اند.

رونالدو اوایل امسال این قرارداد را برای فروش مجموعه NFT خود در بایننس نهایی کرد.

کریستیانو رونالدو با سری جدید مجموعه‌های دیجیتال خود، هیجان را در میان علاقه‌مندان NFT برانگیخته است. اسطوره فوتبال مجموعه ای از NFT ها را منتشر کرده است که لحظات مهم و گل های دوران حرفه ای خود را به تصویر می کشد. دومین مجموعه NFT رونالدو “Forever CR7: The GOAT” نام دارد و در بازار NFT بایننس به صورت زنده پخش می شود. NFTها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، مجموعه‌ای دیجیتالی هستند که روی بلاک چین پشتیبانی می‌شوند و معمولاً با ارزهای دیجیتال قابل خرید هستند. NFT ها به خریداران خود گواهی مالکیت منحصر به فردی می دهند و می توانند به عنوان ابزاری برای نقدینگی فوری عمل کنند.