کسب Prime Trust توسط BitGo از هم می پاشد و باعث توقف سپرده ها، برداشت ها می شود: جزئیات

در پس‌زمینه این معامله خرید ناموفق، پرایم تراست طبق دستور بخش مؤسسات مالی نوادا (FID) تمام سپرده‌ها و برداشت‌ها را در پلتفرم خود متوقف کرده است.





منبع

PRIME تمام برداشت‌های فیات و کریپتو را فوراً متوقف می‌کند. https://t.co/0rLzOGZXlR pic.twitter.com/gsRYevAmJM

– رسانه حباب کثیف: موفق باشید، خداحافظ. (@MikeBurgersburg) 22 ژوئن 2023

این هفته‌های گذشته برای بخش کریپتو شدید بوده است، به طوری که SEC ایالات متحده از یک سو بر بازیگران موجود فشار می‌آورد و از سوی دیگر علاقه سازمانی به صنعت دارایی‌های دیجیتال جلب شده است. در بحبوحه این آشفتگی صنعت، برنامه BitGo برای تصاحب Prime Trust به طرز چشمگیری سقوط کرد، تنها دو هفته پس از نهایی شدن آن در اوایل ماه جاری. BitGo و Prime Trust هر دو خدمات نگهداری دارایی، استقراض و وام را در میان سایر موارد ارائه می دهند. BitGo با به دست آوردن Prime Trust، به دنبال گسترش خدمات خود و همچنین تنظیم دقیق اقدامات امنیتی داخلی خود بود.

بانک، یکی از شرکت های تابعه پرایم تراست نیز هفته گذشته اعلام ورشکستگی کرد.

:rotating_light::rotating_light:SCOOP: PRIME TRUST سفارش را از سازمان تنظیم کننده ایالت نوادا دریافت کرد و متوقف شد.

پس از تلاش و کار قابل توجه برای یافتن مسیری رو به جلو با Prime Trust، BitGo تصمیم سختی برای پایان دادن به خرید Prime Trust گرفته است. این تصمیم ساده گرفته نشد و BitGo به ماموریت ما برای ارائه اعتماد به دارایی های دیجیتال متعهد است.

– BitGo (@BitGo) 22 ژوئن 2023

چند ماه گذشته به خصوص برای پرایم تراست سخت بوده است. در ژانویه، این شرکت یک سوم کارکنان خود را اخراج کرد. همچنین بر روی عملیات خود در تگزاس پرده کشید. مشتریان شروع به خروج از سکوی شلوغی کرده بودند.

بازار کلی کریپتو در ماه‌های اخیر به دلیل افزایش متوالی نرخ بهره در ایالات متحده در خواب فرو رفته بود. علاوه بر این، SEC در میان فقدان دستورالعمل‌های نظارتی، از گردن بازیکنان ارزهای دیجیتال در ایالات متحده نفس می‌کشد، همچنین باعث خروج شرکت‌های رمزنگاری از این کشور شد که به دنبال مراتع سبزتر در خارج بودند.

در حالی که BitGo دقیقاً مشخص نکرد که چه چیزی باعث شد از یک معامله تقریباً نهایی خارج شود، اما گفت که این تصمیم در زمان‌های آینده برای تجارت خود بهتر خواهد بود. این شرکت تصمیم خود را در توییتر در 22 ژوئن به صورت رسمی اعلام کرد و گفت: “این تصمیم ساده گرفته نشده است.”