کشتن توییتر، با تسلا به عنوان خسارت جانبی [Opinion]

پردازنده گرافیکی Intel ARC A770 Limited Edition

نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات شبکه خبری ECT نیست.



منبع

تبلیغات

اگرچه ایده بدی نیست، اما فناوری مورد نیاز او هنوز وجود ندارد، به این معنی که او نمی تواند به موقع پر کند، و این احتمال می دهد که توییتر به دلیل پرسنل ناکافی از بین برود.

توییتر در مشکل عمیقی قرار دارد. قبل از تصمیم بد ماسک که اوضاع را برای شرکت بدتر کرد، با مشکل مواجه بود. برای رفع مشکل پیچیده ای مانند توییتر، گاهی اوقات باید آن را به اصول اولیه تبدیل کنید و آن را تقریباً از ضایعات بازسازی کنید. چه عمدی باشد و چه نباشد، ماسک به طور موثر این کار را انجام می دهد و تلاش او می تواند به شرکتی منجر شود که مدیریت آن آسان تر باشد.

طرح ماسک برای باز کردن مجدد توییتر برای کسانی که در نتیجه نقض قوانین توییتر ممنوع شده اند، برای تبلیغ کنندگان مشکل ایجاد می کند و می تواند درآمد مرتبط توییتر را به شدت کاهش دهد.

پیش بینی یک شکست آبشاری

ماسک به چیزی به نام “برنامه X” اشاره کرده است، که ممکن است یک برنامه مایکروسافت آفیس باشد که بسیاری از فعالیت ها و ارتباطات رسانه های اجتماعی را در یک برنامه جمع می کند. بسته به ساختار برنامه X، این می تواند به تهدیدی بزرگ برای فیس بوک و گوگل تبدیل شود، محتمل ترین شرکت هایی که برنامه X را هدف قرار می دهد. ممکن است برای هر دوی این شرکت ها رقابت بسیار مورد نیاز برای تمرکز مجدد آنها بر بازارهای اصلی خود فراهم کند.

بسته بندی

ما با محصول هفته خود پایان خواهیم داد، یک کارت گرافیک مجزای جدید از اینتل، Arc A770 Limited Edition که نوید تکان دادن بازار کارت گرافیک را می دهد.

قیاس “بریجرتون”.

هر فناوری جدید با مشکلات سازگاری همراه خواهد بود. این محصول هیچ تفاوتی نخواهد داشت، اگرچه گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که این مشکلات بیشتر حول عناوین بازی‌های قدیمی‌تر می‌چرخند، جایی که ویژگی‌های کارت احتمالاً به خوبی کار نمی‌کنند. ممکن است همچنان نسبت به کارت‌هایی که بیش از دو سال از عمر آن‌ها می‌گذرد عملکرد بهتری داشته باشد، اما اگر بازی‌های فعلی AAA را اجرا می‌کنید، به نظر می‌رسد که به خوبی از پس آن‌ها بر می‌آید.

توییتر از درآمد تبلیغاتی زندگی می کند. در واقع، این یک ساختار بازاریابی است. اما ماسک، در حالی که در دستکاری عقاید متخصص است، هیچ شایستگی در بازاریابی نشان نداده است، بنابراین کسب و کاری که برای بقا به درآمد تبلیغاتی وابسته است، از مجموعه مهارت های او فاصله زیادی دارد.

در این چارچوب، ماسک نجیب زاده ای خواهد بود که تصمیم گرفت با دختر نجیب دیگری که در مضیقه مالی بود، بدون توجه به خواسته های نجیب یا دختر دیگر ازدواج کند. ماسک سپس از این تهدید استفاده می‌کند که آسیب بیشتری به خانواده‌های همسر آینده‌اش وارد می‌کند و آنها را مجبور به توافق با اتحادیه می‌کند. سپس نظرش عوض می‌شود و خانواده، به‌ویژه عروس احتمالی‌اش را به حدی بدگویی می‌کند که هیچ کس دیگری با او ازدواج نخواهد کرد.

به طور خلاصه، پایانی شبیه بریجرتون، که در آن دو طرف متوجه می‌شوند که در نهایت عاشق یکدیگر هستند و تا ابد با خوشحالی زندگی می‌کنند، بعید است.

مشکلات دیگر ماسک

آیا این معامله ای خواهد بود که ایلان ماسک را شکست می دهد؟ او فردی ریسک پذیر است که از بسیاری جهات ثابت کرده است که چیز خوبی است. کسب‌وکارهایی مانند تسلا، اسپیس ایکس و استارلینک بدون او یا موفق نمی‌شدند یا موفق نمی‌شدند.

علاوه بر این، اگر تعداد قابل توجهی از مردم به طراحی مجدد توییتر ماسک اعتراض داشته باشند، که احتمالاً به نظر می رسد، فروش تسلا می تواند دوباره ضربه بزرگی بخورد. این در زمانی اتفاق می افتد که رقابت خودروهای الکتریکی تقریباً عمودی است.

با این حال، مثبت بالقوه

با این حال، همانطور که در بالا اشاره کردم، برای مثال با بازی های قدیمی مانند Far Cry 5 و Rainbow Six Siege مبارزه می کند. بنابراین، تا زمانی که این بازی‌ها به‌روزرسانی دریافت نکنند، اگر در درجه اول بازی‌های قدیمی و نه عناوین جدید را بازی می‌کنید، احتمالاً انتخاب دیگری به شما کمک خواهد کرد.

تبلیغ‌کنندگان معمولاً نمی‌خواهند مارک‌هایشان با فعالیت‌هایی مرتبط باشد که نمی‌خواهند به آن‌ها متصل شوند، اما این پایه و اساس کسب‌وکار نوعی اعتدال است که شرکت‌هایی مانند توییتر و فیس‌بوک از آن استفاده می‌کنند. آنها خواهان درآمد مرتبط با جنجال هستند، اما مناقشه ای که به برند آنها یا برندهای شرکت هایی که با آنها تبلیغ می کنند آسیب برساند، نمی خواهند.

به کارمندان رده بندی توییتر به عنوان عروس فکر کنید. آن‌ها توسط مدیرعامل جدیدشان مورد سرزنش قرار گرفته‌اند، هیچ حرفی برای خرید ندارند و احتمالاً کمی روی ترک شرکت یا تبدیل کردن زمان حضور ماسک در راس یک کابوس زنده تمرکز کرده‌اند.

ماسک اساساً تحت این تصویر وجود دارد که اگرچه کارهای دیوانه کننده انجام می دهد، اما بسیار موفق و فوق العاده خوش شانس است و شرط بندی علیه او را غیرعاقلانه می کند.

توجه داشته باشید که این کارت در دو نسخه عرضه می شود که تنها 20 دلار از هم فاصله دارند، و من را وادار می کند تا به این فکر کنم که کدام احمقی کارت ارزان تر را می خرد. تفاوت در حافظه است، و ممکن است در کارت گران‌تر به 8 گیگابایت حافظه اضافی نیاز نداشته باشید، اما بدون هیچ راهی برای ارتقاء کارت با 8 گیگابایت به 16 گیگابایت پس از خرید، پرداخت آن 20 دلار به‌عنوان یک تن منطقی‌تر است.

برای کسی که با پذیرش اولیه مشکلی ندارد و بازی‌های جدید بیشتری نسبت به بازی‌های قدیمی بازی می‌کند، Arc A770 یک ارزش مناسب و محصول اولیه قوی از گروه گرافیکی جدید اینتل به نظر می‌رسد، به همین دلیل محصول هفته من است.

PCMag جامع ترین مجموعه معیارهایی را که تاکنون در این کارت دیده ام انجام داده است. این کارت در بازه قیمتی خود عملکرد رقابتی داشت و زمانی که عنوان می توانست به ویژگی های پیشرفته کارت دسترسی داشته باشد بهترین عملکرد را داشت. به عنوان مثال، بازی هایی مانند Red Dead Redemption 2 و Shadow of the Tomb Raider که از ویژگی ارتقاء مقیاس XeSS استفاده می کنند با این کارت بسیار خوب عمل کردند.

خرید توییتر زشت خواهد بود. زمانی که ماسک تصاحب خصمانه خود را آغاز کرد، از قبل با مشکل عملیاتی مواجه بود که خسارت قابل توجهی بیشتری به شرکت وارد کرد. اکنون او بهای کامل را برای چیزی می پردازد که نه تنها در ابتدا آسیب دید، بلکه با اولین تلاش ناموفق بیشتر آسیب دید.

محصول فناوری هفته

کارت گرافیک گسسته Intel Arc A770 Limited Edition

بیایید در مورد خوب و بد (بسیاری از بد) با این معامله ماسک / توییتر صحبت کنیم. از یک طرف، می تواند توییتر را نجات دهد. با این حال، احتمال شروع یک شکست آبشاری در تمام شرکت‌های ماسک بیشتر است.

پردازنده گرافیکی ARC A770 Limited Edition (اعتبار تصویر: Intel)


اگر توییتر شکست بخورد، مشکل ساز می شود، زیرا یک شرکت پرمخاطب است، و ماهیت این تلاش برای خرید قبلاً نشان داده است که ماسک چیزی جز خطاناپذیر است.

با این حال، اکثر مشاغل او نیز در معرض خطر هستند، اغلب به دلیل حرکت های ماسک. به عنوان مثال، زمانی که ماسک برای اولین بار تمایل خود را برای خرید توییتر و ایجاد تغییراتی که به نظر می‌رسید خریداران تسلا با آن مخالف بودند، اعلام کرد، فروش تسلا با مشکل مواجه شد. این اقدام یک رابطه متقابل نسبتاً قوی بین رفتار ماسک، خوب یا بد، و موفقیت آن مشاغل را نشان داد.

در صورت شکست، شهرت ماسک برای موفقیت ضربه قابل توجهی خواهد خورد، توانایی او برای به دست آوردن سرمایه‌های مخاطره‌آمیز را کاهش می‌دهد و به طور بالقوه به برندهای شرکت‌هایی که در حال حاضر نظارت می‌کند آسیب می‌زند.

با تشکر از برخی نظرات در مورد “رقص با ستاره ها” در این ماه، این هفته به سریال تلویزیونی “بریجرتون” فکر می کردم. این یک درام سبک است که حول روش قدیمی خواستگاری انگلیسی می چرخد.

من مجدداً توصیه خود را در مورد چیزی جدید در فناوری ارائه خواهم کرد: شما نمی خواهید اولین کسی باشید که از آن استفاده می کند مگر اینکه مایل به پذیرش برخی دردهای اولیه باشید.

ماسک به طور نازک در سراسر شرکت های خود پخش شده است، که هر یک باید از توجه کامل مدیر عامل خود برخوردار باشد. در واقع، او بیشتر یک رئیس عملیاتی هیئت مدیره است، زیرا او مدیریت شرکت های خود را به او تفویض می کند و فقط زمانی وارد عمل می شود که نیاز یا علاقه او او را برانگیزد.

رسانه ها و سرمایه گذاران فردی به جای دادن مجوز به ماسک، احتمالاً ماسک را متفاوت از رهبر موفقی خواهند دید که او و افرادش برای ایجاد آن سخت تلاش کرده اند.