کلاهبرداران کریپتو از توییتر به Thread ها مهاجرت می کنند، اعضای انجمن هشدارهای صوتی می دهند

آمار امنیتی H1 2023 Web3

من و بسیاری دیگر از حساب‌های NFT بزرگ توسط کلاهبرداران در Threads جعل هویت می‌شویم.

“لئونیداسورد”

هر حسابی که ادعا می کند Wombex Finance در آن پلتفرم است، کلاهبرداری است و توسط یک کلاهبردار اداره می شود!

سال گذشته، FBI هشداری رسمی برای جویندگان کار با استفاده از لینکدین در برابر تعامل با غریبه ها، به ویژه در مورد موضوعات مالی و رمزنگاری، صادر کرده بود. هشدار FBI با گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کرد کاربران لینکدین مجموعاً بین 200000 دلار (تقریباً 1.5 کرور روپیه) تا 1.6 میلیون دلار (تقریباً 12 کرور) به دلیل کلاهبرداری‌های رمزنگاری تا ژوئن سال گذشته ضرر کرده‌اند.

کلاهبرداران رمزارز به دنبال قربانیان در برنامه های شبکه های اجتماعی محبوب مانند توییتر، اینستاگرام، تلگرام و همچنین لینکدین هستند.

:rotating_light:تلفات کل ناشی از هک، کلاهبرداری های فیشینگ و قالیبافی در Web3 در نیمه اول سال 2023 به 655.61 میلیون دلار رسید.

Wombex Finance، یک پلتفرم DeFi اخیرا به 78600 دنبال کننده توییتر خود اعلام کرد که در پلتفرم Threads تقلید می شود. در حالی که جزئیات مربوط به اینکه چه کسی این حساب جعلی را برای Wombex در Threads اجرا می کند ناشناخته است، به نظر می رسد این شرکت معتقد است که این یک کلاهبردار خطرناک است.

لطفا برو دنبالش و انتشار بده

این شرکت در آخر هفته با به اشتراک گذاشتن اسکرین شات از نمایه Threads جعلی خود در توییتی نوشت: «لطفاً توجه داشته باشید که Wombex Finance در پلتفرم Threads حسابی ندارد.

توجه، #WombexWarriors! :rotating_light:

طبق گزارش شرکت امنیتی Web3 Beosin، مجموع ضررهای ناشی از هک، کلاهبرداری های فیشینگ، و قالیبافی در Web3 در نیمه اول سال 2023 به 655.61 میلیون دلار (تقریباً 5420 کرور) رسیده است.





منبع

تعامل با پیوندهای مبهم که وعده ایردراپ یا هدایای کریپتو را می دهد، می تواند افراد را در معرض از دست دادن دارایی های رمزنگاری خود قرار دهد.

کلاهبردار قبلاً 140 پاسخ دریافت کرده است و به نظر می رسد هیچ کس نمی داند. pic.twitter.com/5nmXmfuvk3

— لئونیداس (@LeonidasNFT) 7 جولای 2023