کمیسیون دائمی مجلس طرح اصلاح شده قانون حفاظت از داده ها را تصویب کرد: وزیر فناوری اطلاعات

وایشناو که در ماه ژانویه در مجمع جهانی اقتصاد در داووس شرکت کرده بود، گفت که اعتماد به هند در صحنه جهانی افزایش یافته است.

دبجانی گوش، رئیس لابی صنعت فناوری اطلاعات Nasscom، گفت که این لایحه باید زودتر تصویب شود و امیدوار است که این لایحه در سال جاری به پایان برسد.

وزیر به نمایندگان در این اجلاس گفت: «آنچه را که می‌توانیم انجام دهیم قول بدهیم، هرگز بیش از حد قول ندهیم».


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
او گفت که تلاش هند این خواهد بود که آرزوهای خود را در حین تماس با این موضوع در نظر داشته باشد و بر این اساس در محیط زیست حرکت کند، و افزود که هیچ کشوری نباید در هنگام تدوین قوانین خود از کشور دیگر کپی کند.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

در سال 2021، دولت نسخه قبلی همان لایحه را پس از تغییرات زیادی که توسط کمیته مشترک پارلمانی پیشنهاد شد، پس گرفت و قول داد لایحه جدیدی ارائه کند، که در اواخر سال گذشته انجام شد.

وایشناو در حالی که در کنفرانس سالانه NTLF اینجا صحبت می کرد، گفت: “من می خواهم چند خبر خوب را به اشتراک بگذارم که کمیته دائمی پارلمان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات… قبل از اینکه این لایحه به مجلس برده شود، آنها به شدت از آنها استقبال کردند.”

وایشناو گفت وقتی نوبت به مقررات فناوری می رسد، جهان در زمان پیچیده ای قرار دارد که در آن هر کشوری به گونه ای متفاوت به موضوع نگاه می کند.

او گفت که شرکت های هندی باید مراقب باشند و بیش از حد قول ندهند زیرا با محصولات و خدمات خود در زنجیره تامین جهانی ادغام می شوند.

Vaishnaw، یک بوروکرات تبدیل شده به سیاستمدار که در حال حاضر مجموعه IT را مدیریت می کند، گفت که یک نسخه پیشرفته از لایحه اصلاح شده در مورد حفاظت از داده ها با کمیته به اشتراک گذاشته شده است.

آشوینی وایشناو، وزیر اتحادیه روز پنجشنبه گفت که کمیته دائمی ارتباطات و فناوری اطلاعات پارلمان پیش نویس اصلاح شده قانون حفاظت از داده ها را تایید کرده است.