کناره گیری کامرون وینکلووس از هیئت مدیره جمینی اروپا در میان تغییرات رهبری

کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال Gemini، از هیئت مدیره Gemini Europe – یکی از زیرمجموعه‌های کاملاً متعلق به جمینی مستقر در نیویورک – کناره‌گیری کرد. بر اساس یک بایگانی از خانه شرکت‌ها، وینکلووس در تاریخ 12 اکتبر به عنوان مدیر شرکت جمینی اروپا، بازوی اروپایی شرکت بزرگ‌تر، فعالیت خود را متوقف کرد. در همین حال، گیلیان لینچ، رئیس جدید ایرلند و اتحادیه اروپا برای این شرکت، مسئولیت این شرکت را بر عهده گرفت. صندلی هیئت مدیره شرکت بلر هالیدی، مدیر عامل سابق جمینی اروپا را خالی کرد. تغییر در بسته پس از انتقال هالیدی به صرافی رقیب کراکن اتفاق می افتد.

در یک توییت کامرون وینکلووس در توضیح این حرکت گفت که او “روی تخته های متعددی در جهان جمینی می نشیند و گاهی اوقات من بسته به نیازهای یک موجود محلی پا می گذارم یا پیاده می شوم.”

در همان زمان، کورتیس تینگ، که قبلاً عملیات کراکن در بریتانیا و اروپا را رهبری می کرد، به سمت مدیر ارشد اجرایی جهانی خواهد رفت. این به او اجازه می دهد تا بر عملیات منطقه ای صرافی و بانک ارز دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو نظارت کند. حرکت‌های مدیریتی در جمینی و کراکن برای سرمایه‌گذاران کریپتو در دوره پرنوسان‌تری رخ می‌دهد. این امر به ویژه با توجه به توسعه مقرراتی فزاینده ای که فضای کریپتو را مشخص می کند، علاوه بر زمستان کریپتو، بیشتر است.

جمینی در آخرین دور تأمین مالی خود با جمع آوری 400 میلیون دلار (تقریباً 3290 کرور روپیه) پول نقد از سرمایه گذاران، بیش از 7 میلیارد دلار (تقریباً 57584 کرور) ارزش داشت. این شرکت برنامه های گسترده تری برای گسترش اروپا به فراتر از بریتانیا و ایرلند دارد.


کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

جمینی اروپا در حال حاضر در 29 کشور اروپایی خدمات ارائه می دهد. کامرون وینکلوس در سال 2014 در کنار برادر دوقلویش تایلر، جمینی را بنیانگذار کرد، که از آن زمان تا کنون به دهمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است.

سخنگوی جمینی: “ما می توانیم تأیید کنیم که این تغییر در شرکت Companies House ثبت شده است و رهبری محلی را به هیئت مدیره می آورد تا رشد تجارت جمینی در بریتانیا و اروپا را منعکس کند. کامرون و تایلر وینکلووس به عنوان رئیس و مدیرعامل Gemini ادامه می دهند.” به AltFi می گوید.