کوالکام سرویس نرم افزاری پولی ابری را راه اندازی کرد

شرکت‌ها می‌توانند از این دو سیستم برای ساخت چیزهایی مانند داشبوردهای مجازی استفاده کنند که نشان می‌دهد تمام موجودی یک شرکت در یک لحظه مشخص کجاست.

تورنس گفت که نرم‌افزار کوالکام به دیگر سرویس‌های مبتنی بر فضای ابری مانند سرویس Dynamics 365 مایکروسافت متصل می‌شود که شرکت‌ها از آن برای نظارت بر موجودی و منابع خود استفاده می‌کنند.

تورنس به رویترز گفت: «ما معتقدیم ارزشی در تراشه و سرویس ابری وجود دارد.

هدف این سرویس نیز استفاده بهتر از داده های تراشه ها است.

شرکت سن دیگو، کالیفرنیا، بزرگترین ارائه دهنده تراشه در جهان است که به تلفن های هوشمند کمک می کند تا به شبکه های داده تلفن همراه متصل شوند. اما کوالکام از تخصص ارتباطات بی‌سیم خود برای ورود به بازارهای دیگری که دستگاه‌ها باید با اینترنت صحبت کنند، مانند خودروها و کارخانه‌ها، استفاده کرده است.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

جف تورنس، معاون ارشد و مدیر کل تجارت سیستم‌های متصل هوشمند کوالکام، در مصاحبه‌ای به رویترز گفت که کوالکام صدها میلیون تراشه درگیر را که معمولاً قیمت هر کدام کمتر از 10 دلار (تقریباً 830 روپیه) دارند، ارسال کرده است.

کوالکام به‌طور عمومی قیمت‌گذاری این سرویس جدید را اعلام نکرد، اما نشان‌دهنده فشاری برای کسب درآمد بیشتر از تراشه‌هایش با شارژ کردن تراشه‌ها در هنگام فروخته شدن تراشه و سپس برای خدمات مبتنی بر ابر با استفاده از تراشه است.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

این سرویس نرم‌افزاری اعلام کرد که قصد دارد به مشتریان کوالکام اجازه دهد تا تراشه‌های خود را از یک نقطه مرکزی برنامه‌ریزی کنند و به‌روزرسانی‌ها از طریق هوا برای تراشه‌ها ارسال شوند.

Qualcomm Aware، همانطور که سرویس جدید نامیده می‌شود، با تراشه‌های Qualcomm کار می‌کند که به دستگاه‌های ردیابی برای ظروف حمل و نقل، پالت‌ها، بسته‌ها و سایر بخش‌های زنجیره تامین می‌رود تا به شرکت‌ها کمک کند کالاها و موادشان را در کجا قرار دهند.

بیشتر این ردیاب‌ها توسط اشخاص ثالث ساخته می‌شوند، اما کوالکام چند دستگاه را برای خود می‌سازد، مانند یک سنسور شیب که می‌توان آن‌ها را به قطب‌های برق متصل کرد تا گزارش دهد که آیا آنها در طول طوفان واژگون شده‌اند یا خیر.

کوالکام روز سه‌شنبه اعلام کرد که در حال راه‌اندازی یک سرویس نرم‌افزاری پولی ابری است تا به شرکت‌هایی که از تراشه‌های آن استفاده می‌کنند کمک کند تا هنگام حرکت در زنجیره تامین کالاها را بررسی کنند.