گربه چکمه پوش: آخرین آرزو از 400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد

گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو با الهام از فیلم‌های اسپاگتی وسترن، آنتونیو باندراس را می‌بیند که برای صداپیشگی گربه فراری در کنار سلما هایک در نقش کیتی سافت پاوز، نامزد سابق خیابانی، بازمی‌گردد. در این فیلم، گربه چکمه پوش اصلی ما یک بیداری بی ادبانه دارد و متوجه می شود که او با بی احتیاطی در طول 8 زندگی از 9 زندگی گربه خود سوخته است و اینکه رویارویی بعدی او با مرگ می تواند به معنای پایان افسانه او باشد. به عنوان آخرین راه حل، او سپس به جستجوی افسانه ای برای یافتن ستاره آرزوی افسانه ای می پردازد تا به تامین منابع زندگی خود کمک کند. علیرغم اینکه دنباله ای برای 2011 است گربه چکمه پوشبسیاری از بازیگران در اینجا جدید هستند – هاروی گیلن در نقش پریتو، سگ بدرفتاری، فلورانس پوگ (عنکبوت) در نقش گلدیلاک، واگنر مورا در نقش گرگ حیله گر و برنده جایزه اسکار اولیویا کولمن (مورد علاقه) به عنوان مامان خرس.

فیلم Puss in Boots: The Last Wish از مرز 400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرده است. تا روز چهارشنبه، دنباله اسپین آف کارگردان جوئل کرافورد 401.5 میلیون دلار (حدود 3318 کرور) جمع آوری کرده است تا رتبه چهاردهم را در میان پردرآمدترین اکران های سال 2022 به دست آورد. از این رقم، 241.4 میلیون دلار (حدود 1995 کرور) از بازارهای خارج از ایالات متحده خارج شدند و مکزیک برترین بازار بود. در ایالات متحده و کانادا، این انیمیشن 160.1 میلیون دلاری (حدود 1323 کرور) به دست آورده است. با این اعداد، گربه چکمه پوش: آخرین آرزو همچنان شماره اول است. 3 فیلم انیمیشن استودیویی از دوران همه گیر.

Puss in Boots: The Last Wish اکنون در سینماهای سراسر جهان از جمله در هند در حال نمایش است.

شبیه پروژه قبلی DreamWorks Animation The Bad Guys, Puss in Boots: The Last Wish از سبک انیمیشنی مشابه Spider-Man: Into the Spider-Verse پیروی می کند – هنری با دست طراحی شده با افت فریم در طول بخش های اکشن. کارگردان کرافورد در مصاحبه ای توضیح داد: «در افتتاحیه، ما بیشتر از تکنیک های طراحی دستی استفاده می کنیم. وقتی پوس روی پشت بام ها می دود، حرکت همیشه فوق العاده روان نیست. این برای ما مهم بود، اینکه احساس کنیم این یک افسانه است که شما را در آن انداخته اند…»، کرافورد گفت.

طبق تخمین‌های Deadline، تا آخر این هفته، فیلم Puss in Boots: The Last Wish از تعداد فیلم‌های Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore، Sonic the Hedgehog 2 و Uncharted پیشی خواهد گرفت. همانطور که قبلا ذکر شد، مکزیک با جمع آوری 23.9 میلیون دلار (حدود 198 کرور) در رتبه اول بازار باقی می ماند و پس از آن فرانسه با 20.3 میلیون دلار (حدود 168 کرور) در رتبه بعدی قرار دارد. آلمان با 16.2 میلیون دلار (حدود 134 کرور) فروش بلیت در رتبه سوم قرار دارد، در حالی که برزیل 15.4 میلیون دلار (حدود 127 کرور روپیه) به فروش رساند. استرالیا با 14 میلیون دلار (حدود 116 کرور روپیه) فروش بلیت، پنج منطقه برتر فیلم را تکمیل کرد.

در هند، Puss in Boots: The Last Wish تنها 390681 دلار (حدود 3.2 کرور) جمع آوری کرده است. برای توزیع کننده یونیورسال پیکچرز، این سومین انیمیشن بزرگ استودیویی از زمان همه گیری است. جایگاه اول را Minions: The Rise of Gru در اختیار دارد که سال گذشته به فروش باورنکردنی 939.6 میلیون دلار (حدود 7766 کرور) رسید و پس از آن Sing 2 در سال 2021 با 413 میلیون دلار (حدود 3414 کرور) قرار گرفت. این فیلم همچنین نامزد اسکار بهترین انیمیشن بلند شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع