گزارش: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پیشنهاد کاهش مالیات رمزنگاری را در میان فشار بدهی ها “غیرقابل قبول” خواند

بایدن صراحتاً حتی بررسی پیشنهاد ایالات متحده برای تجدید نظر در مالیاتی که بر فعالیت های رمزنگاری وضع کرده است را رد کرده است. رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سران گروه هفت در هیروشیما ژاپن سخنرانی می کرد.

به نظر رئیس جمهور ایالات متحده، پیشنهادی که توسط جمهوری خواهان تمدید شده است “کاملا صریح و غیرقابل قبول” است.

بانک فدرال رزرو شیکاگو (FRBC) در گزارش اخیر خود سقوط پروژه های رمزنگاری مانند Terra و FTX در سال گذشته را عامل بحران جاری بانکی در ایالات متحده دانست.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

رئیس جمهور بایدن در گزارشی به نام CryptoSlate در روز دوشنبه، 22 مه، گفت: “من با معامله ای موافقت نمی کنم که از تقلب های مالیات بر ثروت و معامله گران ارزهای دیجیتال محافظت کند و در عین حال کمک های غذایی را برای نزدیک به 1 میلیون آمریکایی در معرض خطر قرار دهد.”

ایالات متحده در حال حاضر تحت فشار بدهی عظیمی قرار دارد. تخمین زده می شود که ایالات متحده در مجموع 31.5 تریلیون دلار (تقریباً 26،10،46،800 کرور) بدهی عمومی و درون دولتی دارد.

علیرغم اینکه ایالات متحده در پنج ماه گذشته چندین بار نرخ بهره را افزایش داده است، اگر سقف بدهی این کشور افزایش نیابد، ایالات متحده تا اول ژوئن بدهی خود را نپرداخت.

ماه گذشته، سه بانک سنتی دوستدار رمزنگاری در ایالات متحده ظرف یک هفته سقوط کردند و سرمایه‌گذاران و عموم مردم را به وحشت انداختند.

از این رو، در حال حاضر، بایدن نمی‌خواهد با کاهش مالیات کریپتو مانع ورود سرمایه به خزانه‌داری آمریکا شود.

ایالات متحده آماده پذیرش هیچ گونه ریسک مالی یا از دست دادن سرمایه ورودی نیست، به ویژه در حال حاضر که اقتصاد این کشور با موانع تورمی مواجه شده است. جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، تحت این شرایط، هیچ گونه تسهیلی در مالیات وضع شده از دارندگان ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران در این کشور در نظر نمی‌گیرد. موضع بایدن در مورد کاهش مالیات های کریپتو پس از آن آشکار شد که جمهوری خواهان اخیراً پیشنهادی را به دولت ایالات متحده ارائه کردند که در آن برخی امتیازات در مورد مالیات های کریپتو ارائه شد – که طبق گفته رئیس جمهور ایالات متحده به عنوان یک تصمیم مقرون به صرفه از نظر اقتصادی تلقی نشد.

ایالات متحده بین 10 تا 37 درصد مالیات بر سود سرمایه کوتاه مدت و درآمد کریپتو اعمال می کند در حالی که بر سود سرمایه بلند مدت بین صفر تا 20 درصد مالیات اعمال می شود.