گزارش شده است که گوگل روی Chromecast جدید با Google TV کار می کند: همه جزئیات

معرفی قبلی گوگل از یک مدل رده پایین Chromecast نشان می دهد که این شرکت قصد دارد نسخه جدیدی با مشخصات بالاتر را برای جایگزینی مدل پرچمدار موجود معرفی کند. با این حال، پیکربندی‌ها، مشخصات و احتمال کروم‌کست بعدی هنوز به‌طور رسمی توسط گوگل فاش نشده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس گزارشی، یک مدل جدید Chromecast با Google TV در حال توسعه است. گزارش‌ها حاکی از آن است که طبق آخرین به‌روزرسانی پیش‌نمایش برنامه Google Home، به نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی یک Chromecast جدید با یک دانگل Google TV با نام رمز «YTC» است. این کد همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه «Chromecast with Google TV» است و ظاهراً در کنار مدل‌های قبلی Chromecast ذکر شده است. بنابراین، این اطلاعات جدید به شدت توسعه یک Chromecast جدید با Google TV را پیشنهاد می کند.

Chromecast with Google TV (HD) در سپتامبر 2022 در هند راه اندازی شد. این دستگاه دارای پلتفرم های پخش جریانی محبوب است و می تواند ویدیوهای 4K HDR را با سرعت 60 فریم در ثانیه پخش کند. همچنین از Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند. Chromecast with Google TV دارای یک کنترل از راه دور صوتی با دکمه تخصصی Google Assistant است. اولین بار در سال 2020 در ایالات متحده منتشر شد.

گوگل در سال 2020 به‌روزرسانی بزرگی را در مجموعه Chromecast انجام داد و سیستم عامل Cast را که مدت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، به نفع Android TV – یا به‌ویژه، Google TV که به تازگی تغییر یافته بود، کنار گذاشت. سال گذشته، مدل Chromecast با Google TV (HD) عرضه شد که این تجربه را با هزینه معقول‌تری ارائه می‌دهد.

با تلاش گوگل برای پایین نگه داشتن هزینه ها با استفاده از ویژگی های محدود، هیچ یک از دانگل ها رضایت بخش نبودند. یکی از رایج‌ترین انتقادات در مورد Chromecast با Google TV، فضای ذخیره‌سازی محدود دانگل است که راه‌اندازی و به‌روزرسانی برنامه‌های رسانه مختلف را دشوار می‌کند. جدای از آن، Chromecast با Google TV می تواند از بهبود عملکرد بهره مند شود، زیرا دانگل شروع به نشان دادن سن خود کرده است.

طبق گزارش 9to5Google، به‌روزرسانی اخیر پیش‌نمایش برنامه Google Home نکاتی را در مورد برنامه‌ریزی اولیه برای Chromecast جدید با Google TV با نام رمز «YTC» ارائه می‌دهد. در ادامه این گزارش آمده است که در سراسر کد، به صراحت بیان شده است که این یک «Chromecast with Google TV» است، و به همراه نسخه‌های قبلی «YTV» (Chromecast با Google TV) و «YTB» (Chromecast HD) ذکر شده است.