گزارش شده است که Honor علامت تجاری را در فضای تلفن هوشمند تحت رهبری مادهاو شیث ثبت کرده است

در ژوئن سال جاری گزارش شد که آنر که قبلاً زیرمجموعه برند چینی هوآوی بود، قصد دارد دوباره وارد بازارهای هند شود. به نظر می‌رسد که گمانه‌زنی‌ها به زودی درست می‌شوند، همانطور که موکول شارما (@stufflistings) خبر داده است. توییت کرد یک اسکرین شات، نشان تجاری ثبت شده جدید آنر را که Honor for Knights در هند نامیده می شود، نشان می دهد. در توضیحات، علامت تجاری تحت دسته موبایل و گوشی های هوشمند ثبت شده است.


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

علاوه بر این، همانطور که در اسکرین شات فاش شده مشاهده می شود، به نظر می رسد مادهاو شیث مالک آن باشد. این ممکن است گمانه‌زنی‌های قبلی را ثابت کند که نشان می‌داد رئیس سابق Realme India می‌تواند به Honor بپیوندد. اولین بار در اوایل ژوئن گزارش شد که Sheth ممکن است از Realme خارج شود و به Honor India برود. در حالی که او تایید شده استعفای خود از Realme در یک پست توییتری، Sheth هنوز چیزی در مورد اینکه بخشی از Honor India باشد اشاره نکرده است.

با این حال، توییتر او زیستی اکنون می‌خواند: «شوالیه کی می‌آید؟»، به ارتباط Sheth با علامت تجاری اخیر Honor اشاره می‌کند. تاریخ ثبت علامت تجاری 13 ژوئن ذکر شده است، یک روز قبل از اینکه Sheth درباره خروج خود از Realme India پستی ارسال کند.

در دیگری توییتشارما، کارشناس اطلاعات، یک GIF به اشتراک گذاشت که آگوست روی آن نوشته شده بود، که نشان می‌دهد گوشی هوشمند آینده آنر ممکن است ماه آینده در هند معرفی شود. در حالی که نه شرکت و نه Sheth هنوز چیزی را تایید نکرده اند، دیدن برنامه های آتی Honor برای هند تحت رهبری گمانه زنی جدید جالب خواهد بود.

آنر، شرکت چینی گوشی‌های هوشمند، ظاهراً قرار است در هند بازگردد. در حالی که قبلا گفته شده بود که سازنده گوشی های هوشمند به طور رسمی از بازار هند خارج شده است، آنر سال گذشته در بیانیه ای برای گجت 360 تایید کرد که به فعالیت های تجاری خود در این کشور ادامه خواهد داد. علاوه بر این، با توجه به آخرین نکته که حاکی از بازگشت آنر به هند با یک علامت تجاری ثبت شده است، همچنین حدس زده می‌شود که مدهاو شیث، رئیس سابق Realme India، به آنر پیوسته است، همانطور که بیوگرافی توییتر او اشاره می‌کند.