گزارش شده است که PhonePe در حال مذاکره برای جمع آوری کمک های مالی به رهبری جنرال آتلانتیک به ارزش 12 میلیارد دلار است.

وب سایت خبری مالی Moneycontrol روز جمعه به نقل از افراد آگاه گزارش داد که شرکت پرداخت دیجیتال هندی PhonePe در حال مذاکره برای جمع آوری سرمایه در دور رهبری جنرال آتلانتیک به ارزش 12 میلیارد دلار (تقریبا 99300 کرور) است.

این گزارش در زمانی ارائه می‌شود که استارت‌آپ‌هایی که به دنبال سرمایه‌گذاری در مراحل آخر هستند، نتوانسته‌اند سرمایه‌گذاران را جذب کنند، زیرا احساسات کسل‌کننده در بازارهای عمومی و شرایط کسل‌کننده خروج، توجیه ارزش‌گذاری‌های بالاتر را سخت‌تر می‌کند.

PhonePe، بخشی از گروه Flipkart که تحت کنترل Walmart است، اخیراً اعلام کرد که روند انتقال اقامتگاه خود از سنگاپور به هند را تکمیل کرده است. این توسعه پیش از برنامه‌های آن برای راه‌اندازی عرضه اولیه عمومی (IPO) برای گسترش سبد خدمات مالی و تعمیق عملیات پرداخت مبتنی بر واسط پرداخت‌های متحد (UPI) و بانکداری سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

PhonePe که در اوایل ماه جاری اعلام کرد اقامتگاه خود را از هند به سنگاپور منتقل کرده است، بلافاصله به ایمیلی از رویترز که به دنبال اظهار نظر بود، پاسخ نداد. جنرال آتلانتیک همچنین بلافاصله به ایمیلی خارج از ساعات اداری پاسخ نداد.

در این گزارش آمده است که گروه سهام خصوصی ایالات متحده جنرال آتلانتیک احتمالاً با سرمایه گذاری 450 میلیون دلاری (تقریباً 3720 کرور) تا 500 میلیون دلار (تقریباً 4140 کرور) این دور را رهبری خواهد کرد.

این گزارش می افزاید که این دور، PhonePe تحت حمایت Walmart را با پیشی گرفتن از Razorpay و Paytm، واحدی از One 97 Communications، با ارزش ترین شرکت فناوری مالی هند تبدیل می کند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که در سال گذشته، PhonePe تمام مشاغل و شرکت‌های تابعه از جمله خدمات کارگزاری بیمه و کسب‌وکارهای Wealth Broking PhonePe سنگاپور را مستقیماً به PhonePe هند منتقل کرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع