گزارش شده است که Spotify شش نمایش صوتی را به عنوان بخشی از کاهش برنامه‌نویسی لغو کرده است

این شرکت اخیراً از راه اندازی یک برنامه پاداش جدید در هند خبر داده است که به کاربران امکان دسترسی به طرح Spotify Mini Premium را به مدت یک هفته با قیمتی با تخفیف می دهد.

در ماه آوریل، سرویس صوتی سوئدی قابلیت‌های صوتی زنده خود را از برنامه همراه خود، Spotify Greenroom، در خود برنامه اصلی خود ادغام کرد.

در ماه آگوست، سرویس پخش صوتی دکمه‌های پخش و پخش صدا را کاملاً از هم جدا کرده بود، اگرچه این ویژگی فقط برای مشترکین Premium در دسترس بود.

“این تغییر جدید به شما امکان می‌دهد حالتی را که ترجیح می‌دهید در بالای لیست‌های پخش و آلبوم‌ها انتخاب کنید و به روشی که می‌خواهید گوش دهید. چه لذت غیرمنتظره‌ای را با حالت Shuffle دوست داشته باشید و چه ترجیح می‌دهید به ترتیب به آهنگ‌ها فقط با فشار دادن Play گوش دهید. Spotify شما را تحت پوشش قرار داده است.” Spotify در وبلاگ خود نوشت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش TechCrunch، Greenroom قبلاً به عنوان Locker Room شناخته می شد که Spotify در مارس 2021 پس از خرید 62 میلیون دلاری شرکت مادر خود، Betty Labs، آن را خریداری کرد.

با این حال، طبق این گزارش، برنامه هایی مانند The Fantasy Footballers و The Ringer MMA Show به اجرای برنامه های صوتی زنده همراه خود ادامه خواهند داد.

ظاهرا اسپاتیفای تصمیم گرفته است به تولید برخی از برنامه های صوتی خود پایان دهد. سرویس پخش صوتی محبوب اخیراً تصمیم گرفته است حداقل شش برنامه صوتی خود را لغو کند و در عین حال چند برنامه دیگر را با پیشنهادات صوتی زنده خود حفظ کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، سخنگوی Spotify پایان برخی از نمایش های صوتی روی پلتفرم صوتی مانند Deux Me After Dark، Doughboys: Snack Pack، The Movie Buff و A Gay in the Life را تایید کرد.

پس از ده روز استفاده از Spotify Premium Mini، سرویس استریم موسیقی به کاربران پاداش می دهد و به آنها اجازه می دهد این طرح را به مدت یک هفته به قیمت 100 میلیون تومان خریداری کنند. 2 به جای قیمت اصلی 200 تومان. 25، طبق گفته شرکت.