گزارش فایل‌های تجاری سامسونگ برای «عینک‌های گلکسی» با قابلیت AR/VR، حلقه هوشمند

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال آماده شدن برای افزودن به گجت های پوشیدنی خود است. طبق گزارش ها، شرکت کره جنوبی برای علائم تجاری در ایالات متحده ثبت نام کرده است، که می تواند در راستای تلاش های این شرکت برای گسترش مجموعه های AR/VR و واقعیت ترکیبی باشد. اگرچه شرکت‌های فناوری عموماً علائم تجاری را ثبت می‌کنند که عمداً مبتنی بر گسترده هستند تا زمان و فضای کافی برای رشد پروژه تحقیقاتی فراهم شود، اما این نشان‌دهنده این است که شرکت قصد دارد محصول یا فناوری را در بازاری که برای آن ثبت کرده است عرضه کند. علامت تجاری در – که در مورد آخرین ثبت علامت تجاری سامسونگ، ظاهراً ایالات متحده است.

در یک رویداد Galaxy Unpacked 2023 در بارسلون در اول فوریه امسال، سامسونگ اعلام کرده بود که با گوگل و کوالکام برای توسعه یک هدست واقعیت توسعه یافته جدید (XR) همکاری خواهد کرد.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

در همین حال، بر اساس این گزارش، کنگلومرای کره جنوبی برای یک علامت تجاری دیگر در ایالات متحده برای نام تجاری “Ring Galaxy Ring” ثبت نام کرده است. این، طبق توضیحات ارائه شده در وب سایت گزارش اختراع شخص ثالث ایالات متحده، برای ردیابی، اندازه گیری، نظارت و بارگذاری داده های مربوط به سلامت، تناسب اندام و خواب در نظر گرفته شده است. گزارش 9to5Google نشان می دهد که با نگاهی به توضیحات عملکرد، سامسونگ ممکن است به دنبال جایگزینی ساعت های هوشمند به عنوان ردیاب اصلی تناسب اندام باشد.

یک گزارش مرتبط توسط واشنگتن پست نشان داد که دامنه همکاری می‌تواند شامل متا و مایکروسافت شود، که این امر باعث می‌شود که این یک ترکیب نهایی فناوری‌های بزرگ برای توسعه یک محصول باشد.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

از آنجایی که طبق گزارش‌ها این پرونده در پرونده عمومی ثبت شده است، سامسونگ ممکن است در آینده نزدیک به طور رسمی از عینک‌های گلکسی و پوشیدنی گلکسی رینگ رونمایی کند.

با این حال، این گزارش همچنین می افزاید که مشخص نیست که آیا سامسونگ و چه زمانی عینک گلکسی ادعایی را عرضه خواهد کرد یا خیر.

طبق گزارش 9to5google که به وب‌سایت پایگاه داده علائم تجاری و پتنت‌ها، uspto.report استناد می‌کند، سامسونگ یک علامت تجاری با نام تجاری «GALAXY GLASSES™» ثبت کرده است که گمان می‌رود برای عینک‌های هوشمند در حال توسعه سامسونگ در نظر گرفته شده است. این گزارش بیان می‌کند که ثبت علامت تجاری شامل دسته‌های VR/AR، هدفون، گوشی‌های هوشمند و عینک‌های هوشمند می‌شود، که نشان می‌دهد عملکرد شیشه‌های هوشمند ادعا شده از سامسونگ می‌تواند همه این دسته‌ها را در بر بگیرد.