گزارش: هدست واقعیت ترکیبی Apple Reality Pro ممکن است در مارس 2023 وارد تولید انبوه شود

بر اساس گزارش دیجی‌تایمز، انتظار می‌رود سازنده قرارداد چینی Pegatron تامین‌کننده اصلی دستگاه باشد. این گزارش همچنین حاکی از آن است که اپل ممکن است اولین هدست XR خود را در رویدادی در آوریل 2023 معرفی کند تا با ادعاهای قبلی مبنی بر عرضه این هدست در رویداد WWDC این شرکت که انتظار می‌رود در ژوئن برگزار شود، مقابله کند. طبق گزارش، هدست ممکن است ابتدا از طریق کانال های عرضه محدود راه اندازی شود.

گزارش قبلی همچنین نشان داده بود که هدست واقعیت ترکیبی (MR) شایعه شده Apple Reality Pro از اسکن عنبیه برای فعال کردن ورود و پرداخت استفاده می کند. پیشنهاد شده بود که این مکانیسم بسیار شبیه ویژگی اثر انگشت اپل یا احراز هویت Face ID که در دستگاه‌های دیگر دیده می‌شود کار می‌کند و همچنین می‌تواند به چندین نفر اجازه دهد از یک هدست استفاده کنند. تحلیلگر مینگ چی کو سال گذشته پیش بینی کرد که هدست واقعیت ترکیبی می تواند از تشخیص عنبیه پشتیبانی کند. گفته می شود که سیستم ردیابی چشم دارای یک فرستنده و گیرنده است که می تواند حرکات چشم را تجزیه و تحلیل کند.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع طبق گزارش قبلی، اپل نام تجاری “Reality” را علامت تجاری قرار داده است که گفته می شود برای خط تولید هدست های این شرکت باشد. سه هدست AR-VR اپل با کدهای N301، N602 و N421 معرفی شدند. دستگاه با کد N301 به عنوان هدست MR این شرکت معرفی شده است، در حالی که گزارش همچنین نشان می دهد که این دستگاه MR اپل واقعیت پرو نامیده می شود.

طبق گزارشی، هدست واقعیت ترکیبی (MR) Apple Reality Pro که گفته می‌شود در حال توسعه است، تا مارس 2023 وارد تولید انبوه خواهد شد. پیش از این انتظار می رفت اولین هدست واقعیت مختلط سازنده آیفون و مک بوک مستقر در کالیفرنیا در ژانویه 2023 معرفی شود، پس از آن فروش پیش فروش در سه ماهه دوم سال 2023 آغاز شد و در نهایت منجر به فروش باز در ژوئن، تقریباً در همان زمان شد. اپل رویداد سالانه WWDC خود را برگزار می کند. انتظار می رود هدست واقعیت ترکیبی توسط سازنده قراردادی چینی Pegatron عرضه شود.

در همین حال، انتظار می‌رود دستگاه با کد N602 یک نسخه سبک‌وزن AR از هدست Apple Reality Pro باشد که ممکن است در سال‌های بعد توسط این شرکت با قیمت پایین‌تر با نام «Reality One» عرضه شود. دستگاه‌های با اسم رمز N421 ظاهرا متعلق به عینک AR شایعه شده اپل هستند که گفته می‌شود پردازنده واقعیت نامیده می‌شود. طبق گزارش‌ها، این شرکت با استفاده از یک شرکت پوسته به نام Immersive Health Solutions LLC، درخواست‌های علامت تجاری را برای نام‌های Reality One، Reality Pro و Reality Processor ارسال کرد.