گزینه‌های رنگ آیفون 15، آیفون 15 پلاس توصیه شد. یک بار دیگر گفته شد که جزیره پویا را دریافت کنید

در حال حاضر، جدیدترین فاش شده همچنین تکرار می کند که سری پایه آیفون 15 دارای پورت شارژ USB نوع C است و این تا حدودی یک راز آشکار است. اپل قبلاً تأیید کرده بود که قوانین جدید اتحادیه اروپا را ملزم می کند و درگاه های USB Type-C را جایگزین پورت های لایتنینگ خود می کند. حتی با وجود اینکه حدس زده می‌شود که این شرکت فقط شارژ سریع و انتقال داده با سرعت بالا را با کابل‌های تایید شده توسط شرکت مجاز می‌سازد.

آ توییت توسط مشاور ShrimpApplePro (@VNchocoTaco) با استناد به اسکرین شات پست Weibo توسط یکی از کارمندان ادعایی فاکسکان، نشان می دهد که انتظار می رود آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در رنگ های سبز، نیمه شب، صورتی، محصول (قرمز)، نور ستاره و زرد عرضه شوند. این امر پشتیبان گزارش قبلی است که ادعا می‌کرد مدل‌ها شاهد عرضه یک نوع رنگ سبز فیروزه‌ای جدید، مشابه گزینه سبز سری آیفون 12 خواهند بود.

این گزارش اضافه کرد که مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس احتمالاً به‌جای نمونه‌های براق معمولی با پشت شیشه‌ای مات عرضه می‌شوند که ظاهر آن‌ها را شبیه به مدل‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر Pro می‌کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که سری استاندارد آیفون 15 احتمالاً از گوشی های آیفون 15 پرو قرض می گیرد، ویژگی Dynamic Island است. همانطور که قبلاً گفته شد، این مورد قبلاً مطرح شده بود و در جدیدترین افشاگری توسط کارمند ادعایی مونتاژکننده اپل مجدداً پیشنهاد شده است.

انتظار می رود سری آیفون 15 به زودی شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس عرضه شود. انتظار می‌رود این مجموعه جایگزین سری آیفون 14 شود که در سپتامبر 2022 عرضه شد. مدل‌های غیر حرفه‌ای دارای سنسورهای دوربین عقب 48 مگاپیکسلی و دارای ویژگی جزیره دینامیک از سری آیفون 14 پرو هستند. در حال حاضر، یک راهنمایی‌کننده گزینه‌های رنگی جدیدی را پیشنهاد کرده است که خط تولید آیفون 15 می‌تواند با آن عرضه شود.

قابل ذکر است، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در حال حاضر در رنگ های آبی، نیمه شب، بنفش، محصول (قرمز)، نور ستاره و زرد عرضه می شوند. شروع این گوشی ها از روپیه است. 79900 و روپیه به ترتیب 89900 در هند.


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع