گزینه‌های رنگ تاشو OnePlus V برای چینی‌ها، مدل‌های جهانی پیش از معرفی: جزئیات

اوایل این هفته، استیو همرستوفر (Twitter: OnLeaks) اطلاعات جدیدی از گوشی ظاهری OnePlus V Fold با پوشش چرمی مشکی فاش کرد. این گوشی هوشمند دارای یک نوار لغزنده هشدار در لبه سمت راست نمایشگر به همراه دکمه پاور است که به نظر می رسد یک اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک را نیز در خود جای دهد.


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

انتظار می رود OnePlus V Fold در ماه های آینده به عنوان اولین گوشی تاشو سازنده چینی گوشی های هوشمند عرضه شود. این گوشی تاشو که در رویداد معرفی Cloud 11 در ماه فوریه معرفی شد، گفته می‌شود که از پرچم‌دار Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC بهره می‌برد و دارای نمایشگر داخلی 8 اینچی و صفحه‌نمایش بیرونی 6.5 اینچی است. رندرهای فاش شده از این گوشی تاشو حاکی از آن است که مجهز به دوربین سه گانه پشتی خواهد بود که در یک ماژول دایره ای قرار گرفته است. قبل از معرفی این گوشی هوشمند، دو افشاگر به گزینه های رنگی OnePlus V Fold اشاره کرده اند.

تصاویر فاش شده از OnePlus V Fold همچنین نشان می دهد که این گوشی دارای یک ماژول دوربین عقب دایره ای با سه سنسور است. OnePlus V Fold دارای یک دوربین پریسکوپ برای پشتیبانی از زوم اپتیکال با کیفیت بالا است. نمایشگر داخلی همچنین دارای یک بریدگی سوراخ‌دار تراز چپ برای دوربین سلفی است، در حالی که صفحه‌نمایش بیرونی نیز دارای یک بریدگی مشابه است که در مرکز قرار دارد.

در همین حال، Max Jambor از Allround-PC پاسخ داد به توییت Ice Universe، مبنی بر اینکه گزینه رنگ طلایی ممکن است در چین موجود باشد، اما گزینه‌های رنگ مشکی و سبز برای گوشی نیز وجود خواهد داشت – احتمالاً برای مدل‌های فروخته شده در خارج از چین.

طبق گزارش قبلی، OnePlus V Fold می‌تواند از جدیدترین SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده کند و می‌تواند از یک نمایشگر داخلی 8 اینچی quad-HD+ OLED و یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با کیفیت Full HD+ بیرونی بهره ببرد. طبق گزارش، این دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و دو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد که یکی در نمایشگر داخلی و دیگری در صفحه بیرونی قرار دارد.

Tipster Ice Universe (توئیتر: @UniverseIce) اخیراً ادعا کرد که اولین دستگاه تاشو OnePlus به اندازه هواوی میت X3 رقابتی خواهد بود – و عملکرد دوربین و صدا مشابهی را ارائه می دهد. در پاسخ به پرسش یک کاربر، راهنمایی کننده اظهار داشت ظاهراً OnePlus V Fold با رنگ طلایی در دسترس خواهد بود.