گزینه‌های رنگ Redmi 12 قبل از عرضه در 1 آگوست در هند تأیید شد: همه جزئیات

در هند، Redmi 12 برای خرید از طریق آمازون و Flipkart در دسترس خواهد بود. ما انتظار داریم قیمت در محدوده مشابه همتای جهانی خود باشد.

مشخصات، ویژگی های نسخه Redmi 12 هند (مورد انتظار)

اگر نسخه جهانی Redmi 12 همان چیزی است که در هند دریافت می کنیم، پس می توانید مشخصات زیر را انتظار داشته باشید. Redmi 12 دارای صفحه نمایش 6.79 فول اچ دی پلاس (1080 در 2460 پیکسل) با نرخ رفرش تا 90 هرتز است. این MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا می کند. نسخه جهانی از پردازنده MediaTek Helio G88 با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 جفت شده است.

Redmi 12 در اوایل سال جاری در ماه ژوئن در برخی بازارهای جهانی عرضه شد. این گوشی قرار است در تاریخ 1 آگوست در هند معرفی شود. این گوشی از یک تراشه هشت هسته ای MediaTek Helio G88 همراه با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 پشتیبانی می کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 18 واتی دارد. انتظار می رود نوع هندی با مشخصات مشابه مشابه جهانی خود عرضه شود. ردمی اکنون انواع رنگ های گوشی هوشمند آینده در هند را به اشتراک گذاشته است.

نسخه پایه 4 گیگابایتی + 128 گیگابایتی Redmi 12 در برخی بازارهای اروپایی 199 یورو (تقریباً 17000 روپیه) قیمت دارد. در همین حال، در تایلند، گزینه 8 گیگابایت + 128 گیگابایت با قیمت 5299 THB (تقریباً 12500 روپیه) ذکر شده است. نسخه جهانی این گوشی در رنگ‌های مشکی نیمه‌شب، نقره‌ای قطبی و آبی آسمانی ارائه می‌شود.

Redmi 12 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 18 واتی دارد.

ردمی هند تایید شده گزینه های رنگی نسخه هندی Redmi 12 قبل از عرضه در یک سری توییت. این گوشی در رنگ های مشکی یشمی، نقره ای ماه سنگی و آبی پاستلی عرضه خواهد شد. گزینه نقره ای هنگامی که نور روی آن می افتد سایه ای شبیه به رنگین کمان ایجاد می کند. این مدل با یک صفحه تخت، لبه های منحنی و یک روکش فلزی براق دیده می شود. پنل پشتی همچنین دارای سه بریدگی دایره ای کمی برجسته است که در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته اند تا دوربین سه گانه عقب را نگه دارند.

قیمت Redmi 12 در هند، در دسترس بودن (مورد انتظار)


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع