گلکسی زد فولد 6 سامسونگ به‌روزرسانی بزرگ صفحه نمایش را دریافت می‌کند، اما دوربین اصلی گلکسی زد فولد 5 را حفظ می‌کند

در همین حال، منبع اطلاعاتی همچنین اشاره می کند که Galaxy Z Fold 6 همان حسگر دوربین اصلی را در Galaxy Z Fold 5 آینده حفظ خواهد کرد. طبق گزارش اخیر سامسونگ Galaxy Z Fold 5 دارای ISOCELL GN3 50 سامسونگ خواهد بود. سنسور مگاپیکسلی که مشابه مدل فعلی گلکسی زد فولد 4 است. این سنسور، اگرچه کمی قدیمی است، اما در بررسی ما یک جهش تصویری قابل توجه از دوربین Galaxy Z Fold 3 ارائه کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

تغییر در نسبت تصویر برای نمایشگر خارجی همچنین به این معنی است که نمایشگر تاشو داخلی در مقایسه با فرمت بلندتر کتاب مانند دستگاه‌های نسل فعلی بیشتر شبیه تبلت به نظر می‌رسد. مدل‌های جدیدتر مانند Google Pixel Fold، که اتفاقاً اولین دستگاه تاشو گوگل نیز هست، دارای صفحه نمایش تاشو داخلی گسترده‌تری با نسبت تصویر 6:5 در مقایسه با نسبت تصویر بلندتر 10.8:9 گلکسی Z Fold 4 هستند. نسبت تصویر گسترده‌تر جدید همچنین به این معنی است که کاربران مجبور نخواهند بود مدل‌های Galaxy Z Fold 6 را هنگام مشاهده ویدیو به صورت افقی برگردانند تا از عرض وسیع‌تر مدل‌های خروجی که با اجرای فعلی مورد نیاز است استفاده کنند.

گلکسی زد فولد 5 سامسونگ ممکن است بر اساس آخرین اطلاعات فاش شده، تغییرات زیادی در طراحی نداشته باشد. به نظر می‌رسد که اکثر ارتقاء‌ها با سری گلکسی Z سامسونگ در سال جاری، به گلکسی Z Flip 5 کوچک‌تر و قابل دسترس‌تر آن اختصاص دارد. انتظار می‌رود تاشوی کوچک‌تر، صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ‌تر و مفیدتری داشته باشد، که از زمان معرفی اولین مدل یک نقطه دردناک بزرگ بوده است. اکنون، اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که سامسونگ واقعاً ارتقاء بزرگی را برای مدل گلکسی زد فولد سال آینده در نظر گرفته است که می‌توان آن را گلکسی زد فولد 6 نامید.

و همه این تغییرات همچنین به معنای تغییراتی در نرم افزار One UI سامسونگ خواهد بود که در حال حاضر برای عملکرد بهتر با نسبت تصویر بلندتر مجموعه فعلی مدل های Galaxy Z Fold طراحی شده است.

مدل‌های اخیر گلکسی زد فولد دارای نمایشگرهای بلند و باریک هستند و گلکسی زد فولد 4 فعلی دارای نسبت تصویر بلندتر 23.1:9 در مقایسه با پیکسل فولد وسیع‌تر از حد معمول، 17.4:9 است. نمایشگر خارجی پیکسل فولد آشکارا آن را قابل استفاده تر می کند، زیرا محتوا مانند گوشی های هوشمند معمولی به نظر می رسد، که نمایشگر بیرونی سامسونگ آن را به نصف کاهش می دهد.

طبق اطلاعاتی که می نویسد انتقام (@Tech_Reve) Samsung Galaxy Z Fold 6 دارای یک صفحه نمایش خارجی خواهد بود که بسیار متفاوت از هر مدل دیگری در گذشته به نظر می رسد. این عمدتا به دلیل یک تغییر عمده در نسبت تصویر نمایشگر آن است. تغییر نسبت ابعاد نمایشگر خارجی نیز به معنای تغییر در فاکتور فرم خارجی یا طراحی کلی است. این همچنین به این معنی است که نسبت ابعاد نمایشگر داخلی نیز شاهد تغییر اساسی خواهد بود.