گوشی هوشمند تاشو OnePlus می تواند با نام OnePlus Open عرضه شود: جزئیات


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

نکته قابل‌توجه، زمانی که این مدل برای اولین بار مورد آزمایش قرار گرفت، نام‌های OnePlus V Fold و OnePlus V Flip را در خود داشت که در مناطق خاصی متفاوت است. با گذشت زمان، گفته شد که این گوشی OnePlus Fold یا OnePlus V Fold نامیده می شود.

پیش از این گفته شده بود که این گوشی در سه رنگ مشکی، طلایی و سبز ارائه می شود. انتظار می‌رود ابتدا در چین عرضه شود، اما احتمالاً در نهایت شاهد عرضه جهانی در همه بازارهایی که مدل‌های OnePlus در حال حاضر در دسترس هستند، خواهد بود. گفته شده است که عرضه جهانی شامل بازارهای هند و ایالات متحده نیز می شود.

Tipster Max Jambor (@MaxJmb) به اشتراک گذاشته شده است در توییتر که وان پلاس قصد دارد گوشی تاشو خود را با نام وان پلاس اوپن عرضه کند. او همچنین ادعا می کند که این شرکت در نظر گرفته شده چندین نام مدل دیگر مانند OnePlus Prime، OnePlus Peak، OnePlus Edge و OnePlus Wing.

رندرهای فاش شده حاکی از آن است که گوشی هوشمند تاشوی آینده دارای روکش چرمی سیاه مانند لیچی خواهد بود. پنل پشتی با یک ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای و تراز وسط با دوربین‌های با برند Hasselblad از جمله یک لنز پریسکوپ که ادعا می‌شود کیفیت تصویر مشابه Samsung Galaxy S23 Ultra را ارائه می‌کند، دیده می‌شود. انتظار می رود این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، سنسور 48 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، سنسور 32 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپ در پشت و دو سلفی 32 مگاپیکسلی باشد. سنسورهای دوربین

گوشی هوشمند تاشو OnePlus ابتدا در اوایل سال جاری در ماه فوریه در رویداد معرفی Cloud 11 معرفی شد. اگرچه این شرکت از آن زمان در مورد این موضوع صحبت می کند، گمانه زنی های مداوم در مورد طراحی، قیمت، جدول زمانی عرضه و سایر مشخصات مربوط به گوشی ادعا شده وجود دارد. رندرهای فاش شده نیز قبلاً به طراحی گوشی و جزئیات خاص دوربین اشاره کرده بودند. سازنده موبایل مستقر در شنژن حتی نام مدلی را تا کنون تایید نکرده است. اکنون، یک منبع اطلاعاتی نامی را فاش کرده است که می‌توان از آن برای اولین گوشی تاشو وان پلاس به سبک کتاب استفاده کرد.

انتظار می رود گوشی تاشو OnePlus دارای صفحه نمایش داخلی 7.8 اینچی 2K AMOLED و صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED خارجی باشد که هر دو با نرخ به روز رسانی 120 هرتز عرضه می شوند. گفته شده است که این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. احتمالاً سیستم عامل اکسیژن 13.1 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا می کند.