گوشی هوشمند جدید Oppo با طراحی مشابه Oppo Reno 8T 5G در هند آزمایش می شود

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

گزارشی توسط 91Mobiles، به نقل از مشاور معروف Sudhanshu Ambhore (@Sudhanshu1414)، ادعا کرده است که یک گوشی هوشمند Oppo با شماره مدل CPH2527 وارد مرحله آزمایشی در هند شده است. گفته می شود که طراحی دستگاه مشابه Oppo Reno 8T 5G است. با این حال، ممکن است بدون سنسور اثر انگشت در کنار و صفحه نمایش خمیده عرضه شود. Oppo هنوز جزئیاتی در مورد این گوشی مرموز ارائه نکرده است.

Oppo Reno 8T 5G در هفته اول فوریه در هند با برچسب قیمت روپیه عرضه شد. 29999 برای تنها نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی. در حال حاضر در رنگ های Midnight Black و Sunrise Gold به فروش می رسد.

Oppo Reno 8T 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 در اوایل ماه جاری عرضه شد. اکنون، ظاهراً برند چینی گوشی‌های هوشمند در حال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی جدید در هند است که ظاهر و ظاهری شبیه به گوشی Oppo Reno 8T 5G دارد. گفته می شود یک گوشی هوشمند Oppo با شماره مدل CPH2527 وارد مرحله آزمایشی در کشور شده است. ممکن است فاقد نمایشگر خمیده و حسگر اثر انگشت در کناری باشد. Oppo Reno 8T 5G دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی است که توسط یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هدایت می شود. باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع SuperVOOC 67 واتی پشتیبانی می کند.

برای اپتیک، Oppo Reno 8T 5G دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی است که شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. برای عکس های سلفی، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد. این دستگاه دارای اسکنر اثرانگشت کناری است و از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی می کند. باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع SuperVOOC 67 واتی پشتیبانی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

این دستگاه بر روی ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 اجرا می‌شود و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED خمیده فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. Oppo Reno 8T 5G از تراشه اسنپدراگون 695 5G، همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.