گوشی هوشمند Solana Saga: Titanium Accent، Seed Vault به عنوان بخشی از دستگاه Web3 رونمایی شد

10000 نفر اول که این گوشی هوشمند را سفارش می دهند، حق دریافت NFT ها را از مجموعه ای محدود از مجموعه های دیجیتالی خواهند داشت. دارندگان پاس اولین کسانی هستند که در اوایل سال 2023 تلفن های Saga را دریافت می کنند و این مجوزها به دارندگان آن امکان دسترسی به رویدادهای VIP و انجمن های انجمن را می دهد. خریداران علاقه مند می توانند دستگاه های خود را با مبلغ 100 دلار (تقریباً 7830 روپیه) سپرده قابل استرداد رزرو کنند.

آناتولی یاکوونکو، مدیر عامل شرکت Solana Labs یک ابزار توسعه نرم‌افزاری برای برنامه‌های Web3 به نام «Solana Mobile Stack» (SMS) در 23 ژوئن راه‌اندازی کرد. در این رویداد که در نیویورک برگزار شد، او جزئیاتی از گوشی هوشمند آینده این شرکت به نام «Saga» را فاش کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به عنوان بخشی از مشخصات سخت افزاری، این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند.

Saga، گوشی هوشمند مجهز به سولانا، تنها چند ماه تا عرضه آن باقی مانده است. این گوشی که یک لایه کریپتو ساخته شده بر روی سیستم عامل اندروید (OS) را به همراه خواهد داشت، دارای ویژگی های تیتانیوم، صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس (1080×2400 پیکسل) و نرخ به روز رسانی 120 هرتز در میان چندین گوشی دیگر است. امکانات. این تلفن توسط OSOM، یک شرکت جدید که توسط تیم سازنده Essential Phone 1 (PH-1) تشکیل شده است، پس از از بین رفتن این گوشی، راه اندازی می شود. مخفف OSOM مخفف عبارت «Out of Sight, Out of Mind» است.

«با استفاده از dAppهایی که قبلاً دوست دارید در حال حرکت، داغترین پروژه ها را در اکوسیستم Solana کشف کنید. بدون نیاز به باز کردن افزونه مرورگر دیگر، یکپارچه در میان dApps تراکنش کنید. به جدیدترین ویژگی‌های موبایل از dApp‌های محبوب مانند Magic Eden، StepN، Jupiter و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

این یکی از اولین نسل گوشی های هوشمند رمزنگاری و وب 3 محور در جهان خواهد بود که در ماه های ابتدایی سال 2023 عرضه شود. همانطور که راج گوکال یکی از بنیانگذاران Solana می گوید، آنها نام “Saga” را انتخاب کردند زیرا “داستان کریپتو هنوز ادامه دارد”. در حال نوشته شدن.

صفحه وب رسمی Solana Mobile جزئیاتی را در مورد تلفن هوشمند Saga منتشر کرده است که ویژگی های بیشتری را در مورد دستگاه آینده نشان می دهد. همراه با Seed Vault داخلی برای ذخیره ایمن تمام کلیدهای خصوصی مرتبط با دستگاه، این تلفن ها دارای پشت سرامیکی و قاب فولادی ضد زنگ هستند.

این گوشی هوشمند بر روی بهبود تجربه کلی کاربر در تمامی برنامه های غیرمتمرکز (dApps) تمرکز خواهد کرد. کاربران می توانند تمام تراکنش های دیجیتال را با استفاده از حسگر اثر انگشت خواندن امضا کنند.