گوگل مجدداً توسط دادگاه ایالات متحده به دلیل طولانی‌مدت اجرای حکم تحریم شد

آخرین حکم حاکی از آن بود که گوگل از مهلت مقرر ناشی از حکم دادگاه در سال گذشته که تحریم‌هایی را علیه این شرکت اعمال می‌کرد، عمل نکرد. دستور تحریم جدید و فرمان قبلی از می 2022 به شواهد داخلی گوگل در مورد استفاده مصرف کنندگان از حالت مرور خصوصی این شرکت پرداخته است.

تحریم در اقدام حریم خصوصی داده ها اولین بار نیست که ون کولن گوگل را در همین مورد مجازات می کند.

یک دادگاه ایالات متحده در روزهای اخیر برای دومین بار گوگل را تحریم کرد، پس از آن که یک قاضی در تصمیمی که مهر و موم آن در روز چهارشنبه منتشر نشد، گفت که واحد Alphabet برای پیروی از یک حکم در سال گذشته در یک دادرسی کلاسی برای حفظ حریم خصوصی داده ها خیلی طول کشیده است.

در تصمیمی جداگانه در روز سه شنبه در کالیفرنیا، قاضی ناحیه ایالات متحده، جیمز دوناتو، به این نتیجه رسید که گوگل در حفظ سوابق “چت” کارمندان به عنوان مدرک در دعوای حقوقی ضد انحصار شکست خورده است. دوناتو گفت که وکلای شاکیان به میزانی که بعدا مشخص خواهد شد، هزینه های حقوقی دریافت خواهند کرد. گوگل این ادعاها را به چالش می کشد.

وکلای شاکیان بلافاصله به پیامی که خواستار اظهار نظر بود، پاسخ ندادند.

در مورد حریم خصوصی داده ها، گوگل گفته است که کاربران مرورگر کروم خود با جمع آوری داده های این شرکت موافقت کرده اند. یکی از سخنگویان گوگل گفت که این شرکت “اسناد و کشفیات بی شماری را ارائه و افشا کرده است.”

© Thomson Reuters 2023
ریلمی ممکن است بخواهد Mini Capsule ویژگی تعیین کننده Realme C55 نباشد، اما آیا در نهایت یکی از مشخصات سخت افزاری گوشی خواهد بود که در مورد آن صحبت می شود؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق دستور قاضی، گوگل از استناد به برخی شاهدان کارمند در این پرونده منع خواهد شد. ون کولن همچنین گفت که گوگل باید هزینه های مربوط به دو کارشناس شاکی را بپردازد و همچنین باید 79000 دلار (تقریبا 6494550 روپیه) جریمه بپردازد.

دستور قاضی آمریکایی سوزان ون کولن در سن خوزه، کالیفرنیا، از یک دعوای دسته جمعی ناشی می شود که ادعا می کند گوگل به طور غیرقانونی کاربران خود را در حالی که از مرورگرهای کروم شرکت در حالت خصوصی یا “ناشناس” استفاده می کردند، ردیابی کرده است.

شاکیان مصرف‌کننده برای حکمی شکایت می‌کنند که در میان موارد دیگر می‌تواند گوگل را ملزم به حذف اطلاعات مرور خصوصی کند. دادگاه برای نوامبر برنامه ریزی شده است.