گوگل ویژگی‌های تبلیغاتی جدید با پشتوانه هوش مصنوعی را راه‌اندازی می‌کند که به‌طور خودکار بهترین مکان‌های تبلیغاتی را مشخص می‌کند

گوگل گفت که دومین ویژگی جدید از هوش مصنوعی برای یافتن بهترین مکان های تبلیغاتی با هدف به حداکثر رساندن بازدید از تبلیغات ویدیویی یک برند استفاده می کند.

در حالی که گوگل قبلا ابزارهای هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان معرفی کرده بود، اکنون از این فناوری برای کمک به برندها برای دستیابی به اهداف خاص تر برای تبلیغات خود استفاده می کند.

© تامسون رویترز 2023

هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر بر صنعت فناوری تسلط یافته است، زیرا گوگل و سایر شرکت‌ها چت‌بات‌های جدیدی را توسعه داده‌اند که می‌توانند در مکالمات باز به کاربران پاسخ دهند. هوش مصنوعی همچنین به طور فزاینده‌ای برای خدمت به تبلیغ‌کنندگانی که در درآمد شرکت‌ها سهیم هستند، استفاده می‌شود.

سرینیواسان گفت، آزمایش اولیه نشان می دهد که برندها به طور متوسط ​​40 درصد بازدیدهای ویدیویی بیشتری با ابزار جدید دریافت کردند.


موتورولا اج 40 اخیراً به عنوان جانشین اج 30 که سال گذشته عرضه شد، در کشور معرفی شد. آیا باید این گوشی را به جای Nothing Phone 1 یا Realme Pro+ بخرید؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

گوگل آلفابت روز چهارشنبه اعلام کرد که دو ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تبلیغ‌کنندگان راه‌اندازی می‌کند که به طور خودکار بهترین مکان‌های تبلیغاتی را برای برندها در سراسر خدمات شرکت فناوری پیدا می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های جدید به نام Demand Gen از هوش مصنوعی برای قرار دادن تبلیغات عکس و ویدیوی تبلیغ‌کننده در چندین محصول مانند Gmail، فید یوتیوب و Shorts استفاده می‌کند که رقیب YouTube برای برنامه ویدیویی کوتاه TikTok است.

او افزود که با استفاده از هوش مصنوعی برای حذف برخی از “کارهای خرخر” برای تبلیغ کنندگان، برندها می توانند بیشتر بر استراتژی بازاریابی و داستان سرایی خود تمرکز کنند.

Vidhya Srinivasan، معاون گوگل و مدیر کل تبلیغات، گفت که هوش مصنوعی نیاز تبلیغ‌کنندگان را به فکر کردن در مورد جایی که باید تبلیغات خود را بگذارند را از بین می‌برد و این فناوری بر یافتن مکان‌هایی متمرکز می‌شود که «براق، بصری و غوطه‌ور شوند».

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع