گوگل پیکسل 7، گزینه های رنگی پیکسل 7 پرو پیش از عرضه فاش شد

گوگل روز سه شنبه اعلام کرد که سری پیکسل 7 را در تاریخ 6 اکتبر عرضه خواهد کرد. همچنین در همین رویداد از گوگل پیکسل واچ که اولین ساعت هوشمند طراحی و ساخته شده توسط این شرکت است، رونمایی خواهد کرد. این ساعت بر روی WearOS اجرا می شود و با دستگاه های پیکسل و اندروید سازگار خواهد بود.




منبع

گزینه های رنگی گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو اخیرا توسط این شرکت فاش شده است. هر دو گوشی آینده هر کدام با سه نوع رنگ عرضه خواهند شد. تصاویر منتشر شده نیز تفاوت های جزئی در نوارهای دوربین عقب این دو مدل را نشان می دهد. سری Pixel 7 از نسل بعدی Tensor G2 SoC گوگل پشتیبانی خواهد کرد. گوگل رویدادی را در ۶ اکتبر برای معرفی پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو و ​​پیکسل واچ برنامه ریزی کرده است. همچنین در این رویداد از دستگاه‌های جدید خانه هوشمند Nest رونمایی خواهد کرد.

صفحه فرود فروشگاه Google برای سری Pixel 7 اکنون گزینه رنگی را برای هر دو گوشی موجود در خط تولید به نمایش می گذارد. گزینه های رنگ Obsidian و Snow برای پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو رایج هستند. سومین گزینه رنگی برای پیکسل 7 پرو، هازل با نوار دوربین طلایی است، در حالی که رنگ سوم پیکسل 7 رنگ لیمویی با نوار برنزی است.

صفحه فرود اکنون همچنین به این موضوع اشاره می کند که نسل بعدی چیپست که به سری پیکسل 7 نیرو می دهد Google Tensor G2 نام دارد. گفته می‌شود که «ویژگی‌های شخصی‌سازی‌شده جدیدی برای عکس‌ها، ویدیوها، امنیت و تشخیص گفتار» به ارمغان می‌آورد. این گوشی های هوشمند همچنین اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه بوت می کنند.

هر دو گوشی طراحی های مشابهی دارند، با این حال، به نظر می رسد پیکسل 7 پرو ظاهری براق دارد و پیکسل 7 ظاهری مات دارد. علاوه بر این، Pixel 7 Pro بر خلاف بریدگی تک در Pixel 7، دارای دو بریدگی در نوار فلزی است. اسلات بزرگتر دارای سنسورهای تصویر دوگانه است و بریدگی جداگانه در Pixel 7 Pro ممکن است دارای یک دوربین تله فوتو نیز باشد.