گیم‌پلی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom توانایی‌های جدیدی را نشان می‌دهد، سوئیچ موضوعی OLED و موارد دیگر

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می به طور انحصاری بر روی نینتندو سوییچ منتشر می شود.

البته، ترکیب‌های دیگری مانند چنگال بلند نیز امکان‌پذیر است، که به ما کمک می‌کند تا دشمنان را از خود دور نگه داریم، در حالی که ما همچنان به آنها سرکشی می‌کنیم. همچنین می‌توانید فلش‌ها را با مواد موجود در فهرست خود ترکیب کنید – ترکیب کردن یک آیتم عنصری یخی در یک فلش به شما کمک می‌کند تا دشمنان را در دوردست شلیک کنید و منجمد کنید. به طور مشابه، می‌توان یک هیولا «Keese Eyeball» را با هم ترکیب کرد تا یک تیر برگشتی ایجاد کند که به طور خودکار به هدف برخورد می‌کند، صرف نظر از اینکه مهارت‌های هدف‌گیری شما چقدر بد است. سپرها را می‌توان با قارچ‌های عجیب و غریب ترکیب کرد، که پس از ضربه زدن، دود غول‌پیکری آزاد می‌کند که دشمنان را کور می‌کند.

آئونوما گفت: “مطمئنم، برخی از شما که بازی من را تماشا می‌کردید، فکر می‌کردید، “صبر کنید، اگر می‌توانید این کار را انجام دهید، شاید شما هم بتوانید این کار را انجام دهید.” “در این بازی، شما می توانید بسیاری از کارها را حتی با فکر کردن به آنچه ممکن است انجام دهید. هنوز گیم‌پلی‌های جدید، رمز و رازها و برخوردهای زیادی وجود دارد که امروز نتوانستیم آن‌ها را نشان دهیم، اما همه آنها در این Hyrule ناآشنا هستند. این ویدیو همچنین یک کنترلر حرفه ای مشکی و طلایی با تم Zelda: Tears of the Kingdom و یک کیف حمل را نشان داد که قرار است در تاریخ 12 می عرضه شود.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در 12 می منتشر می شود و نینتندو در آستانه انتشار آن از 10 دقیقه گیم پلی عمیق رونمایی کرده است. در آن، تهیه‌کننده Eiji Aonuma ما را در سرزمین‌های پراکنده Hyrule و جزایر شناور آسمان قدم زد، در حالی که اجمالی از توانایی‌های جدید لینک، از زمان به عقب، توانایی ترکیب کردن اجسام برای ساخت سلاح و موارد دیگر را ارائه داد. او همچنین تأیید کرد که توسعه دنباله مورد انتظار اکنون کامل شده است – این بازی در ابتدا برای عرضه در سال 2022 برنامه ریزی شده بود اما امسال به تعویق افتاد. این ویدیو همچنین یک مدل OLED نینتندو سوییچ با موضوع The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom را نشان داد که در 28 آوریل عرضه می شود.

در مرحله بعد، ما باید توانایی جدید Link را ببینیم، که اساساً مانند کاردستی عمل می کند، البته از راه دور. با آن، بازیکنان می‌توانند قایق‌ها، چرخ دستی‌ها و گلایدرها را با اتصال فن‌ها بسازند تا به آنها کمک کند به سمتی حرکت کنند. در جدیدترین تریلر، صحنه‌هایی از سوار شدن لینک یک ماشین بزرگ و یک ماشین پرنده را نشان دادیم. این وسایل نقلیه در واقع از ابتدا در بازی نبودند. در عوض، می‌توانید آزادانه آن‌ها را خودتان بسازید،» Aonuma در این ویدیو گفت. و در نهایت، ما توانایی “Ascend” را دیدیم که تا زمانی که سقف وجود داشته باشد، لینک را به طبقه بالای او از راه دور منتقل می کند. به عنوان مثال، اگر قصد دارید به بالای یک کوه برسید، به جای بالا رفتن از آن به روش قدیمی، بازیکنان می‌توانند به سادگی وارد غاری در پایین شوند و توانایی عبور از مانع و تله‌پورت به سمت بالا را فعال کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

فیلم‌های گیم‌پلی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom با سوار شدن لینک سوار بر اسبش و کاوش در Hyrule باز می‌شود، قبل از اینکه متوجه سقوط یک صخره غول‌پیکر از آسمان شود. سپس او با استفاده از توانایی جدید «یادآوری» روی تخته سنگ، اساساً حرکت آن را به عقب می‌پیچد و از آن مانند یک آسانسور شیک برای رسیدن به جزایر آسمان استفاده می‌کند. زمانی که او در موقعیتی بسیار مرتفع قرار گرفت، آئونوما پاراگلایدر لینک را باز کرد و روی یکی از جزایر شناور متعدد شناور شد. آئونوما از طریق یک مترجم انگلیسی گفت: “راه های زیادی برای رسیدن به جزایر آسمان وجود دارد، بنابراین امیدواریم روش های مختلف زیادی را امتحان کنید.” ضریب دوام سلاح نیز در عاقبت باز می گردد، با تسلیحاتی مانند شاخه های چوبی که تنها در چند ضربه از هم جدا می شوند. برای مقابله با آن، او توانایی جدید «فیوز» لینک را نشان داد و به او اجازه داد شاخه درخت و تخته سنگ را ترکیب کند تا یک چکش موقتی را تشکیل دهد که به طور قابل درک در برابر ضربه ها و تخریب مقاوم تر است.