آجیت موهان، که به عنوان رئیس متا در هند خدمت می کرد، شرکت را ترک کرد و به شرکت رقیب رسانه های اجتماعی اسنپ پیوست. این شرکت روز پنجشنبه فاش کرد که موهان نقش رئیس تجارت APAC در اسنپ را بر عهده گرفته است. موهان در ژانویه 2019 به عنوان معاون رئیس جمهور و مدیر عامل کسب و کار هندی آن به فیس بوک پیوست. از آن زمان، فیس بوک دستخوش تغییرات زیادی شد، از جمله تغییر در شرکت مادر متا. موهان در دوران تصدی خود نقش مهمی در خانواده برنامه های متا از جمله اینستاگرام و واتس اپ ایفا کرد و بیش از 200 میلیون کاربر در هند اضافه کرد.
“در طول چهار سال گذشته، او نقش مهمی در شکلدهی و گسترش عملیات ما در هند ایفا کرده است تا بتوانند به میلیونها کسبوکار، شریک و مردم هند خدمت کنند. ما عمیقاً به هند متعهد هستیم و یک تیم رهبری قوی داریم تا همه کارها و مشارکت های خود را ادامه دهیم. مندلسون در بیانیه خود افزود: ما از رهبری و مشارکت آجیت سپاسگزاریم و برای او بهترین ها را برای آینده آرزو می کنیم.
موهان به تیم اجرایی اسنپ پیوسته است و کسب و کار اسنپ را در هند، استرالیا و نیوزلند، چین، ژاپن، سنگاپور، مالزی، اندونزی و کره رهبری خواهد کرد.
ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ در بیانیه ای آماده شده گفت: “ما معتقدیم که رهبری Ajit ما را قادر می سازد تا رشد خود را در سراسر APAC تسریع کنیم و نمی توانیم بیشتر از پیوستن Ajit به تیم اسنپ هیجان زده باشیم.”
اسنپ چت در سال 2021 به 100 میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) در هند رسید و این شرکت قبلاً با پلتفرم هایی مانند Flipkart و Zomato در این کشور شریک بوده است. این شرکت می گوید که به دنبال هدف قرار دادن کاربران در منطقه APAC است که تقریباً 75 درصد از کاربران تلفن های هوشمند بالای 13 سال را تشکیل می دهند که هنوز از پلت فرم پیام رسانی استفاده نکرده اند.