آخرین آپدیت واتس اپ برای iOS قابلیت جستجو بر اساس تاریخ را در آیفون به ارمغان می آورد

با این حال، به نظر می رسد که آپدیت جدید واتس اپ در حال حاضر برای برخی از کاربران منتخب در اپ استور نمایش داده می شود. از این رو، می‌توان انتظار داشت در روزهای آینده عرضه گسترده‌تری داشته باشد.

واتس اپ آخرین آپدیت کاملاً پایدار خود را برای کاربران آیفون عرضه کرده است. این به روز رسانی در فروشگاه اپل اپ در دسترس کاربران iOS قرار گرفته است و امکان جستجوی پیام ها بر اساس تاریخ را ارائه می دهد. به‌روزرسانی جدید همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر، ویدیوها و اسناد را از سایر برنامه‌ها در برنامه پیام‌رسانی بکشند و رها کنند و در پیام‌های چت با دیگر کاربران واتس‌اپ به اشتراک بگذارند. این آپدیت در دسترس برخی از کاربران آیفون قرار گرفته است و انتظار می رود به زودی برای همه کاربران عرضه شود.

کاربران واتس‌اپ در iOS قبلاً به جستجوی پیام‌ها با کلمات کلیدی محدود می‌شدند، اما به نظر می‌رسد با معرفی ویژگی جستجو بر اساس تاریخ در واتس‌اپ برای iOS، این موضوع تغییر کرده است. ویژگی جستجو بر اساس تاریخ در داخل پنجره پیام‌رسانی به‌عنوان یک منوی قابل پیمایش نشان داده می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تاریخ، ماه و سالی را که می‌خواهند از آن پرش کنند، تنظیم کنند.

با این حال، به نظر می‌رسد که منوی قابل پیمایش در تاریخی که تاریخچه چت پنجره پیام‌رسانی خاص شروع می‌شود، به پایان می‌رسد. بنابراین، این ویژگی همچنین می‌تواند به عنوان یک راه سریع برای بررسی و پیمایش در جدول زمانی تاریخچه چت موجود در هر پنجره پیام‌رسانی عمل کند.

یکی از کارکنان Gadgets360 توانست عملکرد جستجو بر اساس تاریخ را در آیفون تأیید کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع آخرین به روز رسانی همچنین معرفی هایی را که در به روز رسانی های قبلی انجام شده است حفظ می کند که شامل توانایی کاربران برای پنهان کردن وضعیت آنلاین خود و یک میانبر برای پیام دادن به خود، باز کردن یک پنجره چت در بالای لیست چت کاربر است.

پلتفرم پیام‌رسانی فوری و صوتی از طریق IP متعلق به متا، آخرین به‌روزرسانی پایدار را با شماره ساخت 23.1.75 در اپ استور اپل برای کاربران iOS معرفی کرده است. آخرین به روز رسانی به کاربران امکان می دهد پیام های خاصی را در چت بر اساس تاریخ جستجو و پیدا کنند. علاوه بر این، قابلیت کشیدن و رها کردن را بین سایر برنامه‌ها برای تصاویر، اسناد و ویدیوهایی که کاربر می‌خواهد از طریق WhatsApp به اشتراک بگذارد، معرفی می‌کند.