آخرین اخبار تکنولوژی و اقتصادی را در لیون تک بخوانید

آن دسته از کاربرانی که لپ تاپهای کرومبوک مبتنی بر سیستم عامل کروم را در اختیار دارند، با کلید Show Windows قادر به ثبت اسکرین شات هستند. به مطالعه این مقاله ادامه دهید تا هرآنچه باید هنگام گرفتن اسکرین شات با لپ تاپ و روی سه سیستم عامل لینوکس، macOS و ویندوز مد نظر داشته باشید را به شما بگوییم. خبر خوش اینکه شما در سایت لیون تک می توانید به هر دوی این موارد دسترسی داشته باشید و از اخرین اخبار فناوری و اقتصادی ایران و مجله خبری novinraya جهان مطلع شوید. شما می توانید سوالات خود در زمینه بازی های مختلف ار در قسمت نظرات مطلب مربوطه در سایت لیون تک مطرح کنید و در سریعترین زمان ممکن، پاسخ خود را از کارشناسان لیون تک دریافت کنید. خبر خوش اینکه سایت لیون تک به زودی به صورت تخصصی وارد حوزه رمزارزها خواهد شد و با پوشش اخبار و مطالب مربوط به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال معتبر و مطرح جهانی، علاقه مندان به سرمایه گذاری در این حوزه را نیز تحت پوشش قرار خواهد داد. اگر از علاقه مندان به حوزه گیم و بازی باشید نیز لیون تک، مرجعی مناسب برای افزایش اطلاعات شما در زمینه کدها و رمزهای بازی های محبوب فعال در ایران به شمار می آید.

مجموعه فرادرس گستره متنوعی از فیلمهای آموزش مهارتهای کاربردی کامپیوتر را آماده کرده و در اختیار علاقهمندان قرار داده است. Print Screen روی کیبورد میتوانید فضای اسکرین شات را کوچکتر کرده و صرفا به تصویربرداری از پنجرهای که در همان لحظه باز کردهاید مشغول شوید. برای ثبت اسکرین شات روی اوبونتو کافی است منوی Activities را باز کرده و به سراغ گزینه Screenshot بروید. افزونههای Awesome Screenshot را روی مرورگرهای کروم، Edge و فایرفاکس خواهید یافت. Screenshot قابل فعالسازی است. یکی دیگر از بخش های جذاب برای کاربران لیون تک، بخش قیمت گوشی های موبایل است. با توجه به استقبال بیشتر کاربران ایرانی از دو برند شیائومی و سامسونگ، قیمت گوشی های شیائومی و سامسونگ هرروز در سایت لیون تک به روزرسانی می شود و کاربران می توانند تصمیم گیری های خود برای خرید گوشی از این دو برند را با توجه به قیمت های درج شده در صفحات اختصاصی که برایشان طراحی شده انجام دهند. با عرضه سیستم عامل macOS Mojave و نسخههای بعدی، کاربران لپ تاپهای اپل کنترل بیشتری روی اسکرین شاتهایی که به ثبت میرسانند به دست آوردند.

دو بازی کال آف دیوتی و جی تی ای از محبوب ترین بازیهایی هستند که اخبار، مطالب آموزشی آنها به طور متناوب در لیون تک قرار داده می شود. به گزارش ایسنا بنابر اعلام لیون تک، اطلاع از آخرین اخبار تکنولوژی بسیاری از مردم را در جریان روند پیشرفت های جهانی قرار می دهد و آخرین اخبار اقتصادی نیز به تصمیم گیری های مهم زندگی افراد کمک می کند. در نتیجه اطلاع از قیمت لحظه ای دلار و سایر ارزها می تواند به افراد در تصمیم گیری های شان کمک کند. 5 (همان دکمههایی که ابزار اسکرین شات را فعال میکنند) هم قادر به عکس گرفتن از پنجرهای مشخص خواهید بود. اگر به مکبوکی با نمایشگر رتینا دسترسی دارید، اسکرین شاتی که از تمام صفحه ثبت میشود میتواند فایلی بسیار حجیم در فرمت PNG باشد، فایلی که گاهی تا ۷ مگابایت حجم خواهد داشت. در حال حاضر با توجه به افت شدید قیمت لیر ترکیه و افزایش قیمت دلار در بازار، تحرکات و نوسانات زیادی در بازار ارزهای خارجی شاهد هستیم که این موضوع به تصمیم گیری افرادی که در تجارت با ترکیه قرار دارند و یا در این کشور زندگی می کنند، تاثیر زیادی دارد. یکی از مهمترین بخش های حوزه اقتصادی، اطلاع از قیمت دلار است که بسیاری از تصمیمات خرید یا فروش افراد در زندگی شان در ایران بر این اساس بنا شده است.

F5 برای تصویربرداری از بخشی از صفحه بهره ببرید. آن دسته از کاربرانی که از تبلتهای ویندوزی، مانند تبلتهای سری سرفیس مایکروسافت استفاده میکنند هم میتوانند برای گرفتن اسکرین شات دکمههای بالا بردن صدا (Volume Up) و خاموش/روشن کردن دستگاه (Power) را با هم مجله خبری novinraya بفشارند. برای آن دسته از از کاربرانی که میانبرهای مبتنی بر کیبورد را ترجیح میدهند هم گزینههایی وجود دارد. از سوی دیگر، علیرغم اینکه نام سیستم Xbox Game Bar در ویندوز ۱۱ تغییر کرده، اما کماکان ساختار و کارکردی مشابه به آنچه پیشتر در ویندوز ۱۰ دارد. پس از این نوبت به سیستم Windows Game Bar در ویندوز ۱۰ میرسد که گرچه به صورت خاص برای ضبط لحظات جذاب بازیهای ویدیویی طراحی شده، اما میتواند هر فعالیتی روی صفحه را به صورت ویدیویی ضبط کند و از هر صفحهای نیز اسکرین شات بگیرد. اگر میخواهید به جای تصویربرداری از تمام صفحه، قادر به انتخاب کادر اسکرین شات باشید لازم است تیک گزینه Use the Print Screen Button to Open Screen Snipping را بزنید. با این ابزار میتوانید به تصویربرداری از صفحه، ویرایش تصاویر، اشتراکگذاری از طریق شبکههای اجتماعی و ذخیرهسازی فایلها درون کامپیوتر مشغول شوید.