آرکون انرژی استرالیا میلیون ها نفر را برای گسترش عملیات استخراج BTC سبز خود جذب می کند

در ماه سپتامبر، جیهان وو، میلیاردر کریپتو، یک صندوق 250 میلیون دلاری (تقریباً 2043 کرور) برای خرید ماشین‌های ماینینگ کریپتو از فروشندگان مضطرب تأسیس کرد. وو موسس شرکت بلاک چین Bitmain است.

پس از کاهش قابل توجه قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، استخراج کنندگان کریپتو با کاهش حاشیه سود مواجه شده اند.

در همین حال، هزینه برق در چندین بخش از جهان در زمان‌های اخیر افزایش یافته است که به شدت بر تجارت ماینینگ کریپتو تأثیر گذاشته است. طبق گزارش بلومبرگ، ماینرهای بیت کوین بیش از 1 میلیارد دلار (تقریباً 8200 کرور) در طی سقوط اخیر کریپتو از دست دادند.

با وجود رکود مداوم در بازار کریپتو، بازیگران فعال در صنایع معدن امید خود را برای بهبود سریع این بخش از دست نداده‌اند. Arkon Energy استرالیا موفق شده است 28 میلیون دلار (تقریباً 228 کرور روپیه) جمع آوری کند تا عملیات استخراج BTC دوستدار محیط زیست خود را در این کشور گسترش دهد. Arkon یک شرکت زیرساخت مرکز داده تجدیدپذیر است که در خارج از قلمرو پایتخت استرالیا واقع شده است. دور تامین مالی Blue Sky Capital بود که یک مدیر سرمایه گذاری کمی و سازنده بازار دارایی های دیجیتال است.

اکنون چندین بازیگر در بازار به دنبال استفاده از احساسات نزولی هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Aspen Creek Digital Corp (ACDC)، یک ماینر جدید بیت کوین با انرژی خورشیدی، 8 میلیون دلار (تقریبا 65 کرور روپیه) با سرمایه گذاری سری A و Vespene Energy، شرکتی که گاز متان آزاد شده از محل های دفن زباله را به انرژی برای استخراج بیت کوین تبدیل می کند، جمع آوری کرد. دور بودجه 4.3 میلیون دلاری (تقریباً 35 کرور روپیه) را در چند وقت اخیر بسته است.

به نقل از کوین تلگراف، جاش پین، مدیرعامل آرکون، گفت: جو بازار فعلی، با قیمت های پایین برای بیت کوین و تجهیزات ماینینگ، فرصت قانع کننده ای را برای استفاده از سودآوری منحصر به فرد و دسترسی به سرمایه رشد ارائه می دهد.

این شرکت سودآور برای استخراج بیت کوین به 100 درصد برق تجدیدپذیر متکی است. طبق گزارش‌ها، این شرکت از انرژی تجدیدپذیر محبوس شده در بازارهای برق استخراج می‌کند تا هزینه‌های خود را به‌طور پایدار کاهش دهد.

Arkon اخیرا Hydrokraft AS، یک مرکز داده مبتنی بر انرژی های تجدیدپذیر در نروژ را خریداری کرده است. این استارت آپ استرالیایی قصد دارد با تضمین این سرمایه گذاری، زیرساخت هایی را ایجاد کند تا از قابلیت های هیدروکرافت با تمام ظرفیت استفاده کند.