آزمایشگاه بایننس در راه اندازی کیف پول سخت افزاری NGRAVE سرمایه گذاری می کند


Binance Labs، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر بزرگترین پلتفرم تجارت ارزهای دیجیتال جهان، سرمایه گذاری استراتژیک خود را در NGRAVE، ارائه دهنده خدمات امنیت رمزنگاری Web3 بلژیکی اعلام کرد. اندازه سرمایه‌گذاری مشخص نشده است، اما آزمایشگاه‌های Binance در دور سرمایه‌گذاری سری A این استارت‌آپ که قرار است در هر زمانی اعلام شود، رهبری خواهد کرد. سرمایه گذاری Binance Labs در NGRAVE کاملاً فکر شده است و از مقیاس بندی یکی از بهترین ارائه دهندگان راه حل های نگهبانی رمزنگاری در اکوسیستم ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

یی می‌گوید: “امنیت یکی از بزرگترین موانع برای پذیرش کریپتو باقی می‌ماند. کیف پول‌های خودسرپرست یکی از امن‌ترین روش‌ها برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال هستند و از طریق سرمایه‌گذاری در NGRAVE، ما به دنبال ادامه حمایت از استارت‌آپ‌های نوآورانه هستیم که امنیت کاربر را افزایش می‌دهند.” او یکی از بنیانگذاران بایننس و رئیس آزمایشگاه بایننس است.

NGRAVE در سال 2018 تاسیس شد و تا به امروز، این استارت آپ سه پیشنهاد امنیتی منحصر به فرد را برای کاربران در دنیای رمزنگاری معرفی کرده است تا از دارایی های خود محافظت کنند. یکی از محصولات اختصاصی آن ZERO، یک کیف پول سخت افزاری بادوام و بسیار امن است. ZERO بدون اتصال است و یک دستگاه صفحه لمسی است.

علاوه بر ZERO، NGRAVE اپلیکیشن LIQUID را نیز طراحی کرده است که کاربران کیف پول خود را در زمان واقعی به بلاک چین متصل می کند. علاوه بر این، NGRAVE GRAPHENE را معرفی کرده است، یک پشتیبان از جنس استنلس استیل رمزگذاری شده و قابل بازیابی که تضمین می کند کاربران هرگز کلیدهای خود را گم نکنند. نقش GRAPHENE در اکوسیستم NGRAVE کاملاً ضروری خواهد بود زیرا دردسرهای ناشی از از دست دادن کلیدهای خصوصی در موقعیت‌های خودسرپرستی یکی از دلایل اصلی این است که چرا اکثر کاربران از این حالت جایگزین ذخیره دارایی‌های رمزنگاری خود اجتناب می‌کنند.

همکاری بین Binance و NGRAVE به بهترین وجه می تواند به عنوان راهی باشد که رهبران صنعت می توانند از انفجار FTX بیاموزند و عموم مردم ارزهای دیجیتال را برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی در آینده آماده کنند.

یکی از راه‌هایی که این دو نفر این کار را انجام می‌دهند، تشویق به پیدایش راه‌حل‌های حضانت شخصی است که یکی از آنها می‌تواند با محصولات حضانت سه‌جانبه NGRAVE تقویت شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Sam Bankman-Fried 300 میلیون دلار در جریان جمع آوری سرمایه FTX در اکتبر 2021 نقد کرد.

ویدیوی برگزیده روز

لایکا M11 منحصر به فرد با یک لمس هنرمند





منبع